استقلال ملاثانی به سرنوشت همنام اهوازیش دچار می شود!

هورنیوز – همانگونه که می دانید استقلال ملاثانی فقط یک تیم نیست، بلکه دلخوشی، علاقه و احساس همه مردم ملاثانی است. شهروندان این شهر با تعصب و غیرت همراه با بازیکنان و کادر فنی این تیم را به لیگ یک آوردند و در ادامه با هزینه های خودشان و با جمع آوری کمک های تاثیرگذار در این لیگ با اقتدار ماندند. اکنون روزانه صدها نفر در ورزشگاه شهدای ملاثانی چشم نگران منتظر حل مشکلات اخیر این تیم هستند. مشکلی که از سوی فردی کم سابقه در مدیریت و بدون پشتوانه مالی، ایجاد شده است.

 

این تیم تنها امید جوانان محروم ملاثانی بوده و زمینه ساز رشد استعدادهای ورزشی این شهرستان است که امروز دچار زیاده خواهی فردی غیربومی و برخی دلالان شده که قصد تصاحب آن و انتقال به شهر یا استانهای دیگر را دارند.

 

در همین زمینه ابراهیم اشکش سرمربی سابق این تیم می گوید: مسئولان محترم لطفا به خاطر این مردم پاک به حواشی اخیر ورود داشته باشند و از نهادهای امنیتی تقاضا داریم از تنها دلخوشی مردم ولایتمدار شهرستان ملاثانی محافظت کنند. اگر این تیم باشخصیت در مسابقات آبستن حوادث متعدد و بازی های ناپاک شد، چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود؟ امید است مسئولان جلوی این بحران ها را بگیرند و مردم ملاثانی را خوشحال کنند و تا زمان مشخص شدن تکلیف، مدیریت تیم را در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان یا هیات فوتبال خوزستان بگذارند و از بازی با احساسات مردم خوزستان جلوگیری کنند.

همچنین کریم بوستانی پیشکسوت فوتبال کشورمان به خبرنگار ما گفت: من بعنوان یک مربی که در تمام تیم های بزرگ کشور مربیگری کردم وقتی تلاش کادر فنی و این مجموعه را می‌بینم که عاشقانه برای موفقیت تیم و خوشحالی مردم تلاش می‌کنند به خود میبالم که راه ما مربی های خوزستانی ادامه دارد و جوانانی مستعد و عاشق بدنبال پیشرفت فوتبال خوزستان هستند. خبر های اخیر باعث تماس بیشماری از مردم به اینجانب شده که من نشر همچنین خبر هایی در حالی که تیم استقلال ملاثانی یکماه دارد تمرین می‌کند را نمی‌پسندم و زیبنده فوتبال خوزستان نیست.

اما لفته سه برادران موسس و مربی باشگاه سابق جنوب اهواز و یکی از افتخارات فوتبال خوزستان با انتشار بیانیه ای آورده: امروز سرنوشت تلخ باشگاه‌های مطرحی مثل استقلال اهواز، شاهین اهواز، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، نفت اهواز، کارون شوشتر، اروند خرمشهر در استان را نیز مقابل روی خود داریم. با این وجود، متأسفانه خبری جدید اینروزها بین اهالی فوتبال مبنی بر دست به دست شدن تیم مردمی استقلال ملاثانی و أحیانا خروج آن از منطقه باوی و یا حتی استان موجب نگرانی و آزردگی خاطر شده است. تیمی که با تکیه بر سرمایه اجتماعی خود و حمایت و پشتیبانی مردم و زعمای عشایر منطقه پا گرفت و توانست از لیگ استان تا لیگ دسته یک کشور، مسیر امید و آرزوی هواداران خود را بیاراید و نقطه عطفی برای عزیمت بسوی وارستگی جوانان و دوری از معضلات اجتماعی پیرامون آنها باشد.

وی در بخش دیگری از این بیانیه عنوان کرده: عاقبت جابجائی این نهال ریشه دوانده در روح و جان اهالی منطقه‌ای که در سخت ترین شرایط معیشتی همواره با جان و دل از عقیده خود به دین و ولایت و نظام حمایت عملی کرده و شهدای بزرگی را نیز در این راه تقدیم انقلاب نموده، موجب خشکاندن همه آن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی میشود که زیرساخت بروز و ظهور استعدادهای راه یافته به عرصه تراز اول فوتبال کشور را شکل میداد. لازم بذکر است که مطابق همان منطق عقلائی «گره‌ای که با دست باز میشود را با دندان باز نمی‌کنند» می شد پیشتر از این، متولیان امر برای رفع مشکلات باشگاه، اقدامات لازم را بجای می آوردند تا امروز شاهد گره خوردن مسیر حرکت و اعتلای این تیم مردمی نباشیم.

 

همچنین پیش از ظهر امروز سه شنبه ۶ مهرماه جمعی از هواداران استقلال ملاثانی در اعتراض به حواشی به وجود آمده برای این تیم از سوی دلالان و تلاش فردی غیربومی جهت دست اندازی بر مالکیت استقلال و سکوت مسئولان استان، با حضور در مقابل ساختمان استانداری و اداره ورزش و جوانان خوزستان، خواهان پایان دادن به نقش مخرب این افراد و مشکلات پیش آمده از رهگذر برخورد دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با عوامل سقوط فوتبال اهواز و ملاثانی شدند.

به گزارش هورنیوز، عملکرد ضعیف برخی مدیران ورزشی و هیئت فوتبال استان طی سالهای نه چندان دور تا کنون که حاصلش نابودی تیم های مردمی همچون استقلال اهواز و… شده است، تیم محبوب استقلال ملاثانی را نیز به خود دچار کرده و تا سرنوشت آن را به همنام اهوازیش گره نزنند دست برنمی دارند. اکنون از استاندار ویژه خوزستان خواستاریم با ورود به این موضوع مهم از نابودی یک چنین تیم پرطرفداری جلوگیری نماید.

 

علی بهمن

https://hoorkhabar.ir/698392کپی شد!
97
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.