ضرورت طراحی برنامه مدون برای توسعه خوزستان

هورنیوز – استاندار خوزستان شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از جوانان و فعالان اجتماعی استان گفت: برنامه توسعه استان نباید موکول به رفت و آمد دولت‌ها باشد.

 

صادق خلیلیان افزود: باید انتظارات خود را متناسب با محدودیت‌ها تعدیل کنیم و یک برنامه جامع و مدون برای توسعه استان طراحی کنیم که دارای اجزای شهرستانی و لحاظ تنوع قومی بوده و به تصویب دولت برسد تا روند توسعه استان موکول و منوط به رفت و آمد دولت‌ها و اشخاص نباشد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری کلام امام که فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است را تفسیر کردند و فرمودند که حفظ نظام که مبتنی بر محتوا و اصول باشد اوجب واجبات است نه نظامی که از محتوا خالی شده باشد.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: این روشنگری مقام معظم رهبری برای این بود که از معرفی تصویر انحرافی از امام به نسل های جدید جلوگیری شود و محتوای حقیقی نظام حفظ شود گرچه که ممکن است در مقاطع مختلف تصمیمات و تاکتیک های متفاوت اتخاذ شود اما آن خط اصیل انقلاب همواره مبتنی بر اصول و آرمان های آن است.

 

خلیلیان گفت: برای مردم استان قابل قبول نیست که روی گنج نشسته باشند و جوانانش بیکار باشند و این موضوع را رئیس جمهور محترم نیز تصریح کردند.

 

وی با اشاره به صحبت‌های فعالان اجتماعی در این نشست، گفت: شما در حال تلاش بی مزد و منت برای استان هستید و ما از پیشنهادات شما استقبال و از تلاش‌های شما قدردانی میکنیم.

 

در ابتدای این نشست جمعی از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه‌های گوناگون پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/697894کپی شد!
37