استاندار سابق خوزستان: این استان به خدمات بیشتری نیاز دارد

هورنیوز – قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در جریان دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: خوزستان کشوری متشکل از اقوام و طیف‌های مختلف اجتماعی است که مناطق حاصلخیز و امکانات خدادادی بی نظیری دارد و نبض تپنده جمهوری اسلامی است که درآمد ملی و استانی آن بی نظیر است.

 

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات استان خوزستان ناشی از ایجاد حریم های متعدد از سوی نهادهای اقتصادی، اجتماعی و نیرهای مسلح است. هر جا قصد استفاده از زمینی در استان خوزستان وجود داشت آن زمین حریم‌ شرکت نفت، شرکت ملی حفاری، راه آهن یا پادگان ها و مجموعه نیروهای مسلح است. هرچند این حریم ها با توجه به موقعیت استراتژیک خوزستان لازم است اما مسایلی را در پی داشته است.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه به اقداماتی نظیر احداث شرکت‌های فولادی، پتروشیمی‌های متعدد، طرح های نیشکری و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به عنوان برخی از کارهای بزرگ‌نظام در این استان نام برد و گفت: در استان خوزستان همدلی قوی میان تمام نهادها، بزرگان، علما و اقوام وجود دارد.

 

وی بیان کرد: در مدت حضور در خوزستان سفرهای متعددی به شهرستان ها داشتم و در این زمینه شناسنامه پروژه های استان تهیه شد. همچنین، قرارگاه سه گانه ای به منظور کاهش بروکراسی اداری در خوزستان تشکیل شد.

 

در سفر روز پنجشنبه وزیر کشور به استان خوزستان قرار است ” صادق خلیلیان” به عنوان استاندار جدید خوزستان به جای ” قاسم سلیمانی دشتکی ” معرفی شود.

https://hoorkhabar.ir/697641کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.