با روحیه جهادی میزهای پر زرق و برق خاک می خورند

علیرضا مهلی یکی از فعالین سیاسی اجتماعی کشور در گفتگو با خبرنگار هورنیوز اظهار کرد: در این روزهایی که از دولت سابق می گذرد وقتی انسان به ماحصل آنچه بعنوان عملکرد در این دولت اتفاق افتاده فکر میکند فاجعه جدایی و فاصله وحشتناک و اسف بار میان مردم و مسئولین را مشاهده می کند. آنچه که این روزها آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور به خوبی آن را درک کرده است و بلافاصله پس از تشکیل دولت، اولین جمعه کاریش را بجای استراحت در میان مردم مناطق محروم خوزستان و همچنین در جمعه بعد نیز به سیستان و بلوچستان سفر کرده و میان کپرنشینان، صیادان و محرومان سیستانی حضور پیدا کردند.

 

وی افزود: رفتن به استان های محروم بصورت سرزده و به دور از تشریفات متعارف و سر زدن به کپرنشین ها و روبرو شدن با مشکلات مردم محروم و فقیر که بیش از هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند واقعا زیباست و امید از دست رفته را به دل محرومان جامعه بازمیگرداند.

 

او خاطر نشان کرد: آری به راستی آن روزها که ملت رئیس جمهور را یا نمی توانستند ببینند و اگر احیانا این توفیق نصیب کسی میشد شاید در پیست اسکی این اتفاق رخ میداد، هم اکنون بجای آن شرایط شاهد میزهایی خواهیم بود که خاک میخورند چون روحیه ای جهادی پشت آن قرار دارد.

 

مهلی عنوان کرد: این روزها آیت اله رئیسی بخوبی دریافته اند که باید با روحیه ای جهادی محل کارش را از پشت میزهای پر زرق و برق به میان مردم مظلوم و محروم ببرد تا مشکلاتشان را با حضور در میدان عمل حل و فصل نماید.

 

این فعال سیاسی اجتماعی در پایان گفت: حالا این مردم مسئولینی را میبینند که چیزی بعنوان پشت میز نشینی برایشان معنا ندارد و این خصلت بخاطر روحیه جهادی و ایثاری است که سالهاست در جامعه و مخصوصا در میان مسئولین کم رنگ و حتی نایاب شده بود

https://hoorkhabar.ir/697531کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.