از نماینده سابق مجلس تا کارمند مهاجرت کرده به خارج از کشور!

پس از افشاگری سیاوش محمودی رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص ششصد و سی نفر از کارکنان شهرداری این شهر که حقوق و مزایا دریافت می کنند اما هیچ گونه حضور فیزیکی در محل کار ندارند و مشخص نیست در چه مکانی بسر می برند، خبرنگار هورنیوز بررسی هایی را در همین زمینه انجام داد که نشان می دهد نام تعدادی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی، فرمانداران اسبق شهرستانها، شهرداران پیشین اهواز، معاونین سابق شهرداری مرکزی اهواز، شهرداران اسبق مناطق، مدیران عامل پیشین سازمانها، معاونین سابق شهرداران مناطق، معاونین اسبق مدیران عامل سازمانها و برخی مدیران میانی گذشته شهرداری این کلانشهر در لیستی که از آن نام برده می شود، وجود دارد!

 

به عبارت دیگر به نظر می رسد بغیر از معضلاتی همچون دفع آبهای سطحی، به غارت بردن امکانات سایت سگهای ولگرد و تغییر کاربری ها از مسکونی به تجاری و… فاجعه دیگری هم به نام حقوق بگیران نامرئی در شهرداری اهواز وجود دارد!

 

مدیران سابق و اسبقی که دیگر در سمتهای مدیریتی نیستند و در محل کار نیز حضور ندارند و در حالیکه در منزل به استراحت می پردازند، همچنان حقوق و مزایای کامل از شهرداری اهواز دریافت می کنند!

 

هرچند که شنیده شده است که عمق این فاجعه مالی و اداری رخ داده در شهرداری اهواز، بسیار بیشتر از آن است که سیاوش محمودی از آن پرده برداری کرده است و برخی از مدیران ارشد سالیان پیش شهرداری، درحالیکه خانه و زندگی خود را به تهران منتقل کرده اند، همچنین چند تن از کارکنان این شهرداری که از کشور مهاجرت کرده و تابعیت کشورهای اروپایی را اخذ نموده اند، تا چندین ماه پس از نقل مکان به پایتخت و یا حضور در خارج از کشور، همچنان حقوق و مزایای کامل به حساب آنان واریز میشده است!

 

به نظر می رسد نظارت مسئولین مربوطه طی سالهای اخیر در شهرداری اهواز در حداقلی ترین حالت ممکن قرار داشته که چنین فجایعی رخ داده است!

 

با توجه به اینکه عمده درآمد شهرداری اهواز از محل عوارض پرداختی شهروندان تامین می شود، می طلبد که مسئولین اداره کل حراست شهرداری اهواز شفاف سازی لازم را در این زمینه برای افکار عمومی داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/697442کپی شد!
27
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.