نگاه عدالت محور و یکدستی شورا فرصتی استثنایی برای اهواز

هورنیوز – شامگاه دوشنبه هشتم شهریورماه شهردار منتخب اهواز رضا امینی به همراه اعضای شورای شهر و علیرضا عالیپور سرپرست شهرداری اهوز از مناطق محروم از جمله کوی سیاحی، کوی مندلی و منبع آب بازدید کردند.

 

در این بازدید شهردار منتخب اهواز اولویت‌های کاری را دغدغه‌های اصلی مردم عنوان کرد و بر ترمیم آسفالت این مناطق تاکید کرد.

 

وی گفت: اگر دید جامعه شناختی به محلات اهواز و حواشی آن داشته باشیم، هرکدام از نظر برخورداری امکانات، نمره ای می‌گیرند که باید در آن توازن ایجاد شود.

 

امینی افزود: اگر بگوییم که در ۴ سال آینده حاشیه شهر را از نظر امکانات و خدمات شهری بهبود می‌بخشیم، چیزی جز شعار نبوده و این مهم به کار کارشناسی و کسب اطلاعات از محلات نیاز دارد.

 

شهردار منتخب اهواز ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه ها ایجاد تعادل اجتماعی و خدمات شهری در اهواز مخصوصا در حاشیه است که بازدید میدانی به این امر کمک می‌کند.

 

وی همچنین عنوان کرد: اگر نگاه به شهر، عدالت محور باشد، راه‌حل‌ مشکلات نیز پیدا می‌شود. همه شهروندها در نظر ما یکسان بوده و تلاش ما به سمت عدالت است که ظرفیت آن در اهواز وجود دارد.

 

امینی تصریح کرد: کمتر شورایی در کشور یکدستی و هماهنگی شورای شهر اهواز را دارد که این مساله یک فرصت استثنایی برای کاهش آلام مردم اهواز است.

 

وی در پایان اضافه کرد: در کنار هماهنگی و یکدلی شورای شهر اهواز ما نیازمند ابزارهایی هستیم که شهرداری در آن‌ها دچار مشکلاتی بوده و از مهم‌ترین آن‌ها می توان به کمبود اعتبارات اشاره کرد که باید از بخش‌های دولتی تامین شود و با ایجاد پروژه‌های شاخص به درآمدزایی های مد نظر برسیم.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر خوب یافتنی نیست٬ بلکه ساختنی است٬ شهر خوب را شهروندان خوب می سازند

https://hoorkhabar.ir/697347کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.