توصیه هایی برای مدیرعامل جدید آب و فاضلاب خوزستان

به گزارش هورنیوز، آب و فاضلاب خوزستان یکی از شرکت هایی است که طی سالهای گذشته تا کنون به دلیل عدم خدمات رسانی مطلوب به شهروندان معمولا در راس اخبار این استان قرار گرفته و به جرات می توان گفت یکی از مواردی که این شرکت را به حاشیه رانده عدم پاسخگویی به موقع و با شفافیت مدیران و مخصوصا روابط عمومی آن به رسانه های رسمی این استان بوده است.

 

در همین زمینه برای مدیرعامل این شرکت چند توصیه داریم، تا شاید با رعایت موارد مطرح شده خدمات دهی و پاسخگویی شرکت آبفای استان خوزستان نسبت به گذشته بهتر صورت پذیرد و شهروندان خوزستانی بیش از پیش روند روبه رشد این شرکت را در عمل ببیند.

 

آقای کرمی نژاد؛ قبل از شما این صندلی مدیران متعددی را شاهد بوده است که هر کدام به نوعی آن اتاق و دم و دستگاه را ترک کردند و رفتند. مجموعه آب و فاضلاب به دلایل بیشمار همواره دچار چالش های مختلف بود و این موارد کمتر مدیری را امان داد تا با خوشنامی و یا خاطره خوب دوران مدیریتش را به اتمام برساند.

 

زیرساخت های فرسوده و تزریق نامناسب و بدون ضابطه اعتبارات و عدم نظارت فنی و دقیق و نداشتن تخصص در مدیریت برنامه های جاری و پروژه های آب و فاضلاب و عدم انسجام میان زیرمجموعه بخشی از این مشکلات است. از طرف دیگر این را هم نباید از نظر دور داشت که هر چقدر در این مجموعه کار و خدمت انجام بشود تا فضای رسانه ای و ارتباط با مردم استان از یک سطح مناسب برخوردار نباشد شما نمی توانید شاهد موفقیت و ظفرمندی باشید.

 

ارتباط مناسب با رسانه های استان و کشور یعنی داشتن سخنگوهایی که توانمندی و توانایی های شما را به مردم و مخاطبان اعلام می کنند. ارتباط مناسب و سازنده با رسانه ها یعنی کمبودها و مشکلات و مانع تراشی ها و نواقص را بدون اینکه شما به زحمت بیفتید، رسانه ها به گوش مقامات بالاتر استانی و کشوری می رسانند و به نمایندگی از مردم استان خواهان دریافت کمک ها و رفع معایب و نواقص خواهند بود.

 

در سویی دیگر از شما بعنوان یک نیروی خدماتی و اهل کار یاد می شود. ولی این کارها اگر به دست مخاطب و شنونده نرسند، در عمل انگار هیچ کاری نکردید. لذا باید سطح و نوع نگاه تان به رسانه ها را تغییر بدهید.

 

تجربه این چند سال اثبات کرده است که در مجموعه آب و فاضلاب استان که شامل اهواز هم هست، هرگز با نیروهای حرفه ای و منسجم و بهره مند از دانش رسانه و ارتباط مناسب با مردم و شهروندان سر و کار نداشته ایم و اگر هم در یک مقطعی فرد یا افرادی دعوت به کار شدند تا این فضای تاریک و منفعل را تغییر دهند با بدطینتی و کارشکنی و دشمنی از دل همین مجموعه روابط عمومی ها، فرار را بر قرار ترجیح دادند و رفتند.

 

آقای کرمی نژاد؛ مدیریت شما اگر بدتر از مدیران گذشته نباشد، بهتر از آنها هم نخواهد بود. ولی این توصیه را به گوش جان بسپارید و به آن عمل کنید که اگر خواهان تغییر و تحول در ساختار آب و فاضلاب و بهبود کیفی ارتباط آب و فاضلاب خوزستان و شهرهای تابعه و مجموعه مدیریتی خود با رکن چهارم دموکراسی و مردم هستید، باید هر چه سریع تر فکری به حال تغییرات گسترده و ضروری در روابط عمومی استان و اهواز داشته باشید و کارها را به افراد کاردان که خوشبختانه در مجموعه نیروهای کیفی و فنی شما حضور دارند و همواره مورد بی مهری قرار گرفتند بسپارید.

 

در پایان عنوان می کنیم که فریب افراد چاپلوس و میان مایه را نخورید که خدای ناکرده شما را هم در بازی های ویران کننده گرفتار خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/697231کپی شد!
144
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.