سنگر اقتصادی مهم‌ترین خاکریز فعلی کشور است

هورنیوز – امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، برای وی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد.

 

وی در ابتدای این دیدار سنگر اقتصادی را مهم ترین خاکریز فعلی کشور دانست و اظهار داشت: ما در شرکت فولاد اکسین وظیفه داریم از این سرمایه ملی به خوبی نگهداری کرده تا همچون پروژه ملی خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک در دیگر صنایع استراتژیک کشور نیز نقش آفرینی کنیم.

 

آسیابان افزود: بی شک در این مسیر سختی هایی همچون تحریم های ظالمانه وجود دارند ولی ما با وجود پرسنل شریف و جوانان متعهد و انقلابی شاغل در شرکت با قدرت به سمت خودکفایی و صادرات حرکت می کنیم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ما تمهیداتی را برای ارتباط با سایر صنایع در حوزه انبوه سازی، کشتی سازی، مخازن، پتروشیمی ها و غیره در پیش گرفته ایم و انشالله با اجرای پروژه فولاد سازی اکسین جز شرکت های سرآمد کشور خواهیم شد.

 

وی، فعالیت جهادی در عرصه اقتصادی را کمتر از فعالیت در جبهه های نبرد ندانست و بیان داشت: هر کس در هر سنگری که هست باید برای کشورش تلاش و جهاد کند و امروزه سنگر اقتصاد از مهمترین سنگرهاست ضمن اینکه ما در حوزه دفاع مقدس نیز متعهد هستیم و آمادگی داریم تا در عرصه های مشترک همکاری لازم را با شما داشته باشیم.

 

سردار مرادحاجتی نیز در این دیدار عملکرد نیروها و مدیران جوان، بومی و متعهد مجموعه فولاد اکسین خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت های فعال خوزستان هم باید در عرصه اقتصادی قدم های محکمی بردارند و هم به تعهدات اجتماعی شان در قبال مردم و مناطق محروم پایبند باشند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان همچنین از توجه مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان به فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز تقدیر و تشکر نمود و متذکر شد: این توجه ها و محبت ها به خانواده ها و فرزندان شهدا و ایثارگر که توقع چندانی هم از دیگران ندارند، بسیار حائز اهمیت است و قطعا پیشرفت های حاصل شده نتیجه این عمل خدا پسندانه و دعای خیر مادر کسانی است که رزق و روزی شان را در سنگر اقتصادی شما جستجو می کنند.

 

وی در ادامه خطاب به آسیابان افزود: سلامت و صداقت در کار و محبت به پرسنل و توجه شرکت ها به فعالیت های اجتماعی شان در قبال مناطق محروم از مهمترین دستاوردهایی است که می تواند شرکت فولاد اکسین را در زمره شرکت های موفق قرار بدهد.

 

سردار مرادحاجتی تخصص و تعهد را مهمترین رکن مدیریت دانست و گفت: شما پله های ترقی را در سالیان خدمت خود در فولاد اکسین طی کرده اید، انشالله که در همه امورات به خصوص در سنگر اقتصاد موفق باشید و خدمت صادقانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

 

در پایان این دیدار، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به زیارت یادمان شهید گمنام واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رفت و یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

https://hoorkhabar.ir/698808کپی شد!
39
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.