تقدیر مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان از پزشکان شرکت به مناسبت روز پزشک

هورنیوز – امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا که به نام روز پزشک در تقویم نامگذاری شده است روز جاری با ارایه لوح تقدیر و شاخه گل از پزشکان این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

 

آسیابان مدیر عامل شرکت حضور پزشکان و زحمات ایشان در شرکت را که در شرایط بحران کرونا به عنوان سربازان خط مقدم در حال مداوای بیماران می باشند، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت، امروزه بیش از هر زمان قدردان تلاش جامعه پزشکان و کادر درمان هستیم چرا که جان خود را سرمایه ای برای سلامتی دیگران قرار دادند، لذا واجب دیدیم این جلسه به صورت حضوری برگزار شود تا مراتب سپاس و قداردانی خود را از این قشر زحمت کش و مدافعان سلامت، بخصوص پزشکان متعهد فولاد اکسین اعلام بداریم.

 

مدیرعامل شرکت در ادامه بیان کرد، از آنجا که منابع انسانی مهمترین سرمایه سازمان هستند و حفظ سلامت ایشان بسیار پر اهمیت می باشد، بنابراین هرگونه نیازی برای ارتقا سطح کیفی خدمات پزشکی به کارکنان شناسایی شود، در چارچوب مقررات انجام خواهیم داد، چرا که ثمره سلامت جسمی و روحی و روانی این سرمایه های ارزشمند در وحله اول به ایشان و سپس به شرکت وذینفعان سازمان باز خواهد گشت.

 

در پایان نیز فاضلی مطلق سرپرست مدیریت HSE ضمن اشاره به ریشه علم پزشکی که مرهون دانش حکیم ابوعلی سینا می باشد، از توجه مدیریت سازمان در برگزاری این جلسه قدردانی کرد و گفت، پزشکان ضامن سلامتی جامعه هستند.

 

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت به شرح زیر است:

بسمه تعالی
و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا (۳۲ مائده)

 

هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.

 

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

 

بدینوسیله در زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک از زحمات شما سرور گرامی و پزشک متعهد که با اعمال جدیت مبتنی بر حرفه مقدس پزشکی با دستان شفا بخش خود و در شرایط فعلی بیماری کرونا کارکنان و مخصوصاً بیماران و حادثه دیدگان شرکت فولاد اکسین را مداوا می نمایید تا بار دیگر از نعمت سلامتی بهره مند گردند، تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی را برای شما و همکارانتان خواستارم.

https://hoorkhabar.ir/698805کپی شد!
27
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.