مهمترین مشکل کنونی در خوزستان عادی انگاری کرونا

هورنیوز – قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان اظهار کرد: عوامل متعددی همچون روابط فرهنگی قوی در خانواده‌ها، آداب و سنن خاص و برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی در خوزستان باعث شده تا امروز وضعیت خوبی به لحاظ کرونا نداشته باشیم.

 

وی افزود: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی موجب شده که زحمات ستاد استانی مدیریت کرونا و دانشگاه علوم پزشکی کم رنگ تر شود لذا از مردم خوزستان تقاضا دارم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند چرا که این ویروس بسیار خطرناک و سرعت انتقال بالایی دارد.

 

استاندار خوزستان گفت: از مردم خوزستان می‌خواهم در صورت امکان از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند زیرا ممکن است چند نفر در این اجتماع به طور ناخواسته مبتلا باشند و این افراد ناقل، بیماری را به بقیه منتقل کنند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش همه جانبه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، طرح شهید سلیمانی و کمک سایر دستگاه ها بتوانیم این بیماری را کنترل و به شرایط عادی برگردیم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: بیماران هر شهرستان باید جزو آمار همان شهرستان لحاظ شوند تا علاوه بر کنترل بیماری، بتوان بیماران هر منطقه را شناسایی و از شیوع بیماری جلوگیری کرد.

 

وی به روند صعودی بیماری در آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود: گروهی متشکل از نماینده استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و دادستانی به این مناطق اعزام خواهد شد تا وضعیت بیماری، بحث تست و رهگیری، روند واکسیناسیون و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی را در مبارزه با کرونا پیگیری کنند.

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید بیماری هر چه سریعتر در خوزستان مدیریت شود گفت: نباید اجازه دهیم که کمبود تجهیزات و دیگر موارد باعث فوت عزیزانمان بر اثر کرونا شود.

 

وی بیان کرد: مهمترین عارضه کنونی در خوزستان عادی انگاری کرونا است به گونه‌ای که هر موقع، وضع قدری بهتر شود مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش می‌کنند.

https://hoorkhabar.ir/697068کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.