مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد

هورنیوز – حمیدرضا گرشاسبی که در لیگ شانزدهم به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در کنار علی اکبر طاهری فعالیت داشت و بعد از آن مدیریت این باشگاه را در اختیار گرفت و توانست قهرمانی در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند، اکنون به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان کار خود را استارت خواهد زد.

 

بعد از پایان کار سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان که از سال گذشته به این پست گمارده شده بود و امروز صبح نیز در پیامی اینستاگرامی پایان کار خود را از این تیم اعلام کرد، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شد.

 

در کارنامه مدیریتی حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعاملی باشگاه پیکان تهران نیز دیده می‌شود و او در لیگ نوزدهم موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. گرشاسبی همچنین مدیرکلی ورزش و جوانان تهران نیز بوده است و سابقه کار چند ساله در استان خوزستان را نیز در کارنامه دارد.

 

از جمله فعالیت‌های حمیدرضا گرشاسبی در خوزستان می‎‌توان به ریاست اداره تربیت بدنی اندیمشک، مسوول امور اداری و مالی تربیت بدنی خوزستان، سرگروه دبیران تربیت بدنی و ورزش استان خوزستان، رئیس انجمن کشتی استان خوزستان، رئیس هیئت مدیره تعاونی فرهنگیان خوزستان، رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های شهرستان اندیمشک، معاون فنی و ورزشی اداره کل تربیت بدنی خوزستان، قائم مقام اداره کل تربیت بدنی خوزستان، رئیس هیئت کشتی استان خوزستان و در نهایت مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان اشاره کرد که سابقه طولانی مدت مدیریت او در این استان را نشان می‌دهد.

 

گرشاسبی در دوران مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس نیز یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی سوپرکاپ و حضور در فینال لیگ قهرمانان و نائب قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه دارد و اکنون باید دید با حضور در باشگاه فولاد خوزستان چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود. فولاد خوزستان فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت و مهمترین چالش گرشاسبی البته بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و توافق با جواد نکونام خواهد بود.

 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس البته با این اتفاق بیگانه نیست و در دوره محرومیت این باشگاه به واسطه شکایت باشگاه ریزه اسپور موفق شده بود از این بحران عبور کند و تیم را نیز در نهایت به عنوان قهرمانی لیگ برساند.

 

حبیب رضایی نیز با انتخاب اعضا به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان کار را در این فصل دنبال خواهد کرد. رضایی پیش از این نیز سابقه مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان را در کارنامه داشته است.

https://hoorkhabar.ir/696891کپی شد!
32
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.