ادامه محدودیت برق شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – شرکت فولاد خوزستان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و به منظور جلوگیری از خاموشی‌های شهری، همکاری نزدیکی با شرکت برق منطقه‌ای استان داشته است، به طوری که در ساعات اوج مصرف دیماند مصرفی شرکت فولاد خوزستان کاهش بیشتری داشته باشد، در بعضی روزها علاوه بر توقف کوره‌ها، بخشی از تولید آهن‌سازی شامل گندله‌سازی و احیاء را متوقف کردیم. با این کار علاوه بر کمک به پایداری شبکه برق کشور از خاموشی‌های گسترده شهری هم جلوگیری شد.

 

اولویت با جلوگیری از خاموشی شهرهاست

همکاری شرکت فولاد خوزستان با برق منطقه‌ای استان در تابستان به سال‌های قبل برمی‌گردد. امسال گرمای شدید هوا از یک سو و کاهش تولید برق از سوی دیگر باعث شد، محدودیت‌های برق زودتر از شروع فصل تابستان‌ و با مقدار بیشتری اعمال شود. محدودیت‌های برق امسال در اواسط تیرماه به اوج خود رسید و باعث شد چند روز کوره‌های تولید شمش فولاد را از مدار خارج کنیم.

 

اولویت مجموعه پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های شهری است. رسالت مجموعه فولاد خوزستان تولید پایدار و خدمت‌رسانی به جامعه است. هر کجا احساس کنیم،‌ می‌توانیم قدمی در مسیر ایجاد رفاه و آسایش جامعه برداریم دریغ نخواهیم کرد. با آنکه محدودیت‌های برق باعث شده، بخشی از تولید برنامه‌ریزی شده را از دست دهیم، اما همواره در کنار مردم خواهیم ایستاد.

توزیع برق عادلانه باشد

محدودیت‌های برقی شرکت فولاد خوزستان همچنان ادامه‌ داشته و از اردیبهشت ماه تا به امروز به صورت پیوسته و مقدار متفاوت اعمال شده است. سعی کردیم با بهره‌گیری از محدودیت‌های اعمال شده، تعمیرات و طرح‌هایی که نیاز به توقف بخشی یا همه‌ی فولادسازی را دارد با هماهنگی واحدهای مختلف انجام دهیم.

متولی اعمال محدودیت‌های برق کشور دیسپاچینگ ملی است، انتظاری که از این نهاد داریم، این است که محدودیت‌های برقی صنایع را به صورت عادلانه و با نگاه ملی اعمال کند.

https://hoorkhabar.ir/696835کپی شد!
51
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.