برگزاری جلسه هماهنگی سرپرست شهرداری با مدیران مناطق و سازمانها

هورنیوز – به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز؛ عالیپور ضمن پاسداشت یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم شهیدان قربانی و کیهانی برای اصلاح مدیریت شهری از آنان مدد خواست و خواستار پیروی از راه و سیره شهدا شد.

سرپرست شهرداری اهواز در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران مناطق گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب به نظافت در شهر از مدیران مناطق انتظار دارم با حضور به موقع در محل کار و گشت زنی های مستمر در منطقه در جهت جمع آوری پسماند و نظافت مناطق و همچنین حل مشکلات اشاره شده اهتمام و بر کار و فعالیت های رده های زیر نظر خود نظارت ویژه داشته باشند.

علیرضا عالیپور حضور فعال همه عوامل بدنه شهرداری، نظافت شهر به ویژه در معابر اصلی، نیمه اصلی و فرعی و گشت زنی ها و همچنین رفع مشکل آبیاری در حوزه فضای سبز و هرس کردن درختان را از مهم‌ترین برنامه‌های خود خواند.

این مقام مسئول همچنین تشکیل تیم نظر سنجی از سامانه ۱۳۷ و مجموعه تیم نظرسنجی جهاد دانشگاهی را همراه با یک طرح تشویقی، ملاکی برای ارزیابی عملکرد مدیرانی دانست که بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرپرست شهرداری اهواز در ادامه محرم امسال را یک محرم معرفت افزا عنوان کرد و از حاضرین در جلسه خواست که علاوه بر فضاسازی در سطح مناطق و شهر و تقویت هیئت ها، پیام های عاشورا را برای افزایش شور و شعور حسینی در قالب بیرق نویسی انجام دهند.

وی در پایان به اولویت پرداخت حقوق کارگران اشاره کرد و گفت: باید لیست پیمانکاران با قرارداد اولیه آنها تطبیق کامل داشته باشد و با راه اندازی یک سامانه سراسری حقوق و دستمزد تمام کارگران مناطق را در این سیستم ثبت کرد و طبق قانون کار، بیمه و فیش حقوقی را هم به کارگر تحویل داد.

همچنین موضوع درآمدزایی مدیران مناطق، جلسات مستمر و هفتگی درآمد و ارائه آمار و گزارش از میزان درآمدزایی، ارائه راهکار در جهت درآمدزایی، موضوعات املاکی، وصول مطالبات کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ۷۰ در این جلسه نیز عنوان شد.

عالیپور به مهمترین موضوعات عمرانی که شامل لکه گیری آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، موضوع آب های سطحی، لایروبی با قید فوریت ها و ترمیم ایستگاه پمپاژ اشاره کرد و خواهان نظارت ویژه از سوی مجری طرح شد و افزود: کار لایروبی منهول ها را باید از نقاط بحرانی و فوق بحرانی شروع کرد تا در فصل تابستان نقاط سرریز فاضلاب را شناسایی و پیگیری کنیم و نشانی آنها را به اداره آب و فاضلاب اعلام کنیم تا افکار عمومی و مسئولین متوجه تقسیم کار بین شهرداری و آب و فاضلاب شوند.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهروند عزیز: با پرداخت به موقع عوارض٬ با شهرداری در عمرانی و آبادانی شهر خود مشارکت کنیم.

https://hoorkhabar.ir/696816کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.