دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان با مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک

هورنیوز – امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با همراهی غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان این شرکت، روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ با مدیرعامل و کارکنان شرکت‌ چند وجهی فولاد لجستیک دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک گزارشی از عملکرد قابل توجه این شرکت در چهارماه نخست سال ۱۴۰۰ و همچنین روند اثربخش فعالیت ها بر زنجیره تامین مواد اولیه فولاد خوزستان ارائه نمود.

 

در ادامه امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند رو به رشد تامین و ارسال مستمر و به موقع مواد اولیه نظیر سنگ آهن و کنسانتره به شرکت فولاد خوزستان را مثبت ارزیابی نمود و از زحمات بی وقفه و شبانه روزی مدیریت و کارکنان این شرکت قدردانی نمود.

 

وی خاطر نشان کرد: کارایی و پتانسیل شرکت فولاد لجستیک بهینه است. حمل و ارسال مواد اولیه و محصول شرکت فولاد خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع در دستور کار شرکت چند وجهی فولاد لجستیک قرار گیرد.

 

ابراهیمی افزود: به منظور اهمیت بازار سرمایه، بسترسازی های لازم جهت ورود شرکت فولاد لجستیک به فضای بورس نیز فراهم گردد.

 

هدف از تشکیل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، حمل و نقل مواد اولیه و تامین سنگ آهن و کنسانتره از معادن برای مصرف شرکت فولاد خوزستان و فولاد شادگان می باشد که در حال حاضر این حمل و نقل به صورت ریلی، جاده ای و دریایی انجام می گیرد.

https://hoorkhabar.ir/697547کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.