جلسه پدافند غیرعامل شرکت فولاد خوزستان

هورنیوز – این جلسه روز یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

 

سردار مشیدی در این جلسه گفت: محدودیت‌های برقی در صنعت فولاد کشور و شرکت فولاد خوزستان برای دست‌یابی به اهداف و چشم انداز تولید یک تهدید به شمار می‌آید.

 

مشیدی در ادامه با اشاره به نیاز رشد و تعالی افراد در هر سازمان بیان داشت: رشد و تعالی کارکنان در یک سازمان از لازمه های پیشرفت است. برای این امر باید کارکنان و خانواد‌هایشان تعالی یافته و صیانت شوند و پس از آن برای رفاه و آسایش، فرهنگ، سبک زندگی و ایمان کارکنان و خانواده‌ها که گران‌سنگ‌ترین عنصر در هر شرکت هستند، برنامه ریزی مدون شود.

 

وی با اشاره به نیاز کارآفرینی در جامعه گفت: می توان در زمینه کار آفرینی با یافتن جوانان توانمند و آموزش آنان، بینش و مهارت آنان را در شرکت افزایش داد. برای دستیابی به تحول، نیاز به آموزش دانش، بینش و مهارت در بدنه سازمان است.

 

مشیدی با توصیه به جانشین پروری گفت: با جانشین پروری و انتقال معلومات به نیروهای جوان در رشد و ارتقای سطح بهره‌وری جوانان کوشا باشیم.

 

وی با اشاره به لزوم پیوستن شرکت فولاد اکسین به شرکت فولاد خوزستان اذعان داشت: اگر همه با هم همدل، همصدا، هماهنگ و هم افزا باشند و به یکدیگر کمک نمایند، به زودی شاهد پیوستن فولاد اکسین به این شرکت خواهید بود.

 

مشیدی با اشاره به تهدیدهای فضای سایبری گفت: دشمنان در فضای مجازی به صورت مداوم به دنبال حک و ایجاد مشکل برای سازمان های اقتصادی کشور هستند. برای مقابله نیاز به تقویت سیستم های ایمنی فضای مجازی با توجه به توان نیروهای داخلی است.

 

مشیدی در ادامه بیان داشت: برای بهبود شرایط موجود نیاز است که مسولان با اطلاع از مشکلات و موانع به کمک شرکت‌های تولیدی بیایند و به صورت حضوری پیگیر مشکلات باشند.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه با اشاره به مهم ترین دستاوردهای شرکت در خصوص تولید در سال ۹۹ گفت: تولید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تن شمش فولاد، ۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تن گندله و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال قبل محقق شد. همچنین فروش این شرکت در سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصول اصلی در بازارهای داخلی و خارجی و صادرات بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول به کشورهای مختلف است.

 

ابراهیمی حاصل همکاری مشترک فولاد خوزستان با مجموعه فولاد اکسین برای صادرات محصول نهایی و ورق‌های فولادی را ۴/۹ میلیون دلار ارزآوری برای مجموعه عنوان کرد.

 

وی در بخش تامین قطعات و تجهیزات یدکی کارخانه بر افزایش سهم داخلی تدارکات با هدف کاهش مصارف ارزی تاکید کرد.

 

ابراهیمی گفت: ارتقا بهره‌وری نیروی انسانی، کاهش حوادث و بهبود شاخص های زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی از عمده ترین اهداف در سال ۱۴۰۰ است.

 

ابراهیمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تلاش برای تملک سهام فولاد اکسین، فرآیند شرکت فولاد خوزستان در تکمیل زنجیره ارزش فولاد را بهبود می بخشد.

https://hoorkhabar.ir/696778کپی شد!
50