مردم خوزستان حقوق حقه خود را دنبال می‌کنند

هورنیوز – محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در خوزستان گفت: مردم خوزستان حقوق حقه خود را در تجمعات مسالمت‌آمیز خود دنبال می‌کردند و ناآرامی‌های ایجاد شده به دنبال فرصت‌طلبی دشمنان از طریق عوامل و دست نشانده‌هایشان که در داخل کشور ایجاد شده است.

 

وی افزود: دشمن در صحنه‌های مختلف نشان داده که مترصد نفوذ در صفوف به هم پیوسته مردم است تا وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم را از طریق آشوب، ناامنی و کشته‌سازی بهم بزند.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ما چه در فتنه بنزینی سال ۹۸ و چه در فتنه سال ۸۸ و… شاهد این فرصت طلبی دشمن و ماهیگیری از آب گل‌آلود تجمعات و اعتراضات مردمی به ویژه در آبان ۹۸ بودیم.

 

جوکار خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است تا بر موج نارضایتی مردم سوار و با ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی جامعه موجبات آشوب و از بین بردن انسجام داخلی و حتی ایجاد ناامنی اهداف خود را در کشور ما دنبال و برنامه‌هایش را پیاده کند.

 

وی افزود: البته که این اعتراضات و نارضایتی‌ها و به دنبال انها فرصت‌طلبی‌های دشمن بر اثر انباشت مشکلات و فشار به مردم بر اثر ناکارآمدی مدیران ایجاد می‌شود که باید جلوی آن گرفته شود.

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: همان طور که گفتم اینها همه نتیجه ناکارآمدی مدیران و عدم توجه به مشکلات مردم است و من از نهادهای نظارتی می‌خواهم تا با این قبیل مدیران که با ناکارآمدی خود موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌آورند به طور جد برخورد کنند.

https://hoorkhabar.ir/696450کپی شد!
21
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.