الزام فرمانداران خوزستان به جلوگیری از برگزاری هر گونه اجتماع

هورنیوز –  ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به شرایط موج جدید کرونا گفت: فرمانداران مکلف شده‌اند از برگزاری هر گونه اجتماع و مراسم جلوگیری کنند تا این شرایط مدیریت شود و از این شرایط عبور کنیم.

 

حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان به شدت کاهش یافته است.

 

وی افزود: از مردم خوزستان تقاضا می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات و مراسم را جدی بگیرند.

 

حیاتی بیان کرد: در حال حاضر سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند و تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی‌ها در دستور کار است.

 

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: در شهرهای قرمز ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی ممنوع است. محدودیت تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی نیز به قوت خود باقی است.

 

وی با بیان اینکه ممانعت از برگزاری اجتماعات در دستور کار قرار دارد، گفت: فرمانداران مکلف شده‌اند از برگزاری هر گونه اجتماع و مراسم جلوگیری کنند تا این شرایط مدیریت شود و از این شرایط عبور کنیم.

 

حیاتی بیان کرد: کنترل مرزهای زمینی، دریایی و هوایی نیز به شدت در حال انجام است. در خصوص ایجاد ایستگاه‌های قرنطینه در مرزهای زمینی نیز در قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/696171کپی شد!
22