آئین معارفه سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز

هورنیوز –  روز شنبه مورخ ۱۹ تیرماه طی مراسمی در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق اهواز بصورت ویدئو کنفرانس با حضور آقایان سجادی معاون منابع انسانی، موفق مدیر کل دفتر هوشمندسازی و فن آوریهای نوین، دانش معاون پرسنلی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر که به نمایندگی از سوی مدیرعامل در این جلسه حضور داشتند و همچنین جمعی از مدیران صنعت برق استان برگزار شد.

 

در این مراسم از خدمات حسن کریمی در زمان تصدی وی بعنوان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تقدیر به عمل آمد و همچنین طی حکمی از سوی متولی زاده، مدیر عامل شرکت توانیر، مهرداد فارسی مدان معاون فروش و خدمات مشترکین, سرپرستی این شرکت را بعهده گرفت.

 

در این مراسم سجادی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع نیروی برق اهواز در راستای برنامه های استراتژیک صنعت توزیع برق از اقدامات هوشمند سازی فرایندهای مرتبط با این صنعت در تمامی بخش های فنی و تخصصی و همچنین در زمینه ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع خبر داد و لازمه موفقیت در پیشبرد اهداف وزارت نیرو و شرکت توانیر برای ارائه خدمات زیربنایی برق به جامعه را اعتماد و ارتباط متقابل و دوجانبه دانست.

 

وی با تاکید برحفظ سرمایه انسانی یک سازمان، اعتماد را مهمترین سرمایه هر فرد و سازمان دانست و گفت: توزیع برق اهواز یکی از مهمترین شرکت های صنعت برق است و ما امیدواریم در این مدتی که آقای فارسی مدان تصدی سرپرستی این شرکت را برعهده خواهند داشت، از تمام ظرفیت های موجود در جهت استمرار خدمات رسانی به شهروندان استفاده و بهره برداری نمایند.

 

در ادامه این جلسه کریمی ضمن تقدیر از زحمات فراوانی که پرسنل این شرکت در دوران تصدی او در شرکت توزیع نیروی برق اهواز داشتند گفت: شروع کارم در این شرکت با بحران گرد و خاک ۹۵ آغاز شد و پس از آن نیز ما بحران های گوناگونی را موفق شدیم با همراهی همکاران پشت سر بگذاریم، در بحران سیل ۹۷ و۹۸ پرسنل شرکت در بخش های مختلف زن و مرد همه پای کار آمدند و توانستیم بر همه مشکلات فائق آییم.

 

وی در ادامه افزود: طی این سالها تلاش کردیم هم در زمینه سخت افزاری و هم نام افزاری اقدامات مهمی مانند ایجاد مرکز دیسپاچینگ، مرکز کنترل پایش انرژی، امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط غرب و شرق که مجهز به گروها و تجهیزات کار با خطوط برقدار انجام دهیم که با راه اندازی این دو مرکز عملا خاموشی های به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

 

کریمی بیان داشت: برق برای شهروندان ما حکم اکسیژن را دارد و هر اقدامی در زمینه توسعه زیرساخت انجام شود عملا خدمت ارزنده ای به مردم می باشد.

 

مهرداد فارسی مدان در این جلسه از اعتمادی که از سوی مدیرعامل توانیر به نامبرده جهت تصدی سرپرستی شرکت توزیع نیروی برق اهواز داشتند تشکر نمود و گفت: امروز ما در شرایط سخت کاری قرار داریم و در تلاشیم با استفاده از تمام ظرفیت ها بتوانیم در جهت عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ با همکاری و همراهی مردم بر مشکلات ناشی از کمبود برق فائق آییم.

در ادامه این جلسه دانش معاون حراست و امور محرمانه شرکت مادر تخصصی ضمن تجلیل از خدمات ارزنده کریمی برای مهرداد فارسی مدان که عهده دار سرپرستی این شرکت خواهد بود آرزوی موفقیت نمود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خدمات و زحمات چندساله حسن کریمی قدردانی شد.

https://hoorkhabar.ir/696177کپی شد!
131