هم‌اندیشی رسته‌های ذوب و نورد انجمن فولاد پس از توقف یک‌ساله

هورنیوز – نشست هم‌اندیشی نمایندگان رسته ذوب و نورد مقاطع طویل فولادیِ انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد. در این نشست مشترک که پس از یک سال توقف برگزار شد، مدیران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، نورد فولاد یزد، آهن و فولاد ارفع، جهان فولاد غرب، غلتک‌سازان سپاهان، سیما فولاد جهان، ذوب آهن پاسارگاد و اعضای هیئت مدیره، دبیر و معاون اجرایی انجمن فولاد حضور داشتند.

 

در این نشست، بر تعامل شرکت‌های تولیدکننده شمش فولادی و واحدهای تولیدکننده مقاطع طویل فولادی تأکید شد و در فضایی سازنده، در خصوص مشکلات جدیدی که واحدهای نورد به‌واسطه کاهش شدید فاصله قیمتی میلگرد و شمش با آن روبرو هستند، بحث و تبادل نظر شد.

 

دکتر نادر جعفر یوسفی، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز در این نشست بر ضرورت جامع‌نگری در مسائل زنجیره فولاد تأکید کرد و گفت: در مباحث کلان مربوط به زنجیره فولاد، نباید نگاه بخشی و بنگاهی داشت و باید به مسائل و مشکلات با دیده جامع‌نگری و عدالت‌محوری نگریست. وی افزود: حل مشکل واحدهای نورد نیز از طریق تعامل سازنده واحدهای تولیدکننده شمش فولادی و نوردکاران میسر خواهد بود…

 

https://hoorkhabar.ir/697838کپی شد!
20