انتخابات تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارد

هورنیوز – سعید ممبینی اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، برای اصناف و بازاریان سراسر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه‌داد: تصمیمات هر ۲ نهاد دولت و شوراها، ارتباط مستقیمی بر فعالیت اصناف و بازار دارد و به طور قطع در این مسیر، کارآمدی افراد می‌تواند فشار اقتصادی موجود را کاهش دهد.

 

رییس اتاق اصناف اهواز اضافه‌کرد: با مشارکت حداکثری مردم، بار دیگر انتخاباتی پرشکوه در ایران اسلامی رقم زده می‌شود.

 

ممبینی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث قرار گرفتن افراد شایسته در جایگاه‌های تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تصمیم گیری‌های صحیح در مسایل اقتصادی می‌تواند به رونق بازار و همچنین بهبود معیشت مردم منجر شود گفت: انتخاب آگاهانه مردم نیز سرنوشت ساز است و کشور را در مسیر درست قرار خواهد داد.

 

رییس اتاق اصناف ایران ادامه داد: انتظار می‌رود که واجدان شرایط رای دهی به ویژه جامعه بازار و اصناف کشور در ساعات باقی مانده از رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای مشارکت داشته باشند.

 

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/695800کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.