بررسی عملکرد بخش انرژی گروه ملی صنعتی فولاد ایران

هورنیوز – رضا خدارحمی بیان کرد: یکی از وظایف محوله بخش انرژی و تاسیسات گروه ملی صنعتی فولاد ایران ایجاد بستر پایداری شبکه برق و حمایت از تولید در مسیر رونق تولید در شرکت است و کلیه پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را در این زمینه بخوبی ادا نموده‌اند.

 

وی با اشاره به مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق در خصوص تعمیرات و اورهال اساسی انواع کلیدهای قدرت، ترانسهای قدرت که شامل ۹ دستگاه از جمله ترانس‌های کوره EAF ،LF، اورهال اساسی سیستم جبران ساز (SVC) و انواع الکتروموتورها، مگنت‌ها با بهره گیری از حداکثر توان و دانش فنی پرسنل متخصص و متعهد و تلاش‌های شبانه روزی موفق به‌ ارائه خدمات فنی و پشتیبانی تولید جهت ثبت افزایش تولید ۱۹ شارژ در یک روزکاری و کاهش وقفه در کارخانه فولادسازی گردیده است.

 

خدارحمی در ادامه یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت گروه ملی، خارج شدن الکتروموتورهای خطوط تولید از مدار دانست و اظهارکرد: در این راستا گام‌های موثری برداشته شده است. یکی از این اقدامات ساخت دستگاه سیم پیچی با دقت بسیار بالا توسط متخصصان این مجموعه می‌باشد.

 

وی افزود: همکاران واحد سیم پیچی مرکزی، با هدف اجرای مطلوب تر درخواستهای بخشها، ارائه هرچه بهتر خدمات، تسریع در رفع و اجابت درخواست‌های بخشهای تولیدی در این شرکت با استفاده از توان و دانش داخلی و خردجمعی مجموعه علاوه بر ایجاد سهولت در تعمیر الکترو موتورهای شرکت، موجب کاهش هرینه ها در خصوص تعمیر این دستگاه‌ها در خارج از شرکت شده است.

 

رضا خدارحمی در پایان از تمامی همکاران زیر مجموعه خود در راستای تلاش‌های ارزنده در توسعه و استقرار برنامه‌ها و فعالیت‌های بخش انرژی و تاسیسات تشکر و قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش من و همکارانم در این بخش پیشبرد اهداف گروه ملی صنعتی فولاد ایران و ارتقا سطح کیفی این مجموعه می‌باشد تا بتوانیم با دیگر کارکنان در راستای دستیابی به چشم‌انداز‌ها و برنامه‌های استراتژیک شرکت همراه و همگام باشیم.

https://hoorkhabar.ir/697736کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.