نیاز۱۸۰ میلیارد ریال برای حل مشکل آب شرب حمیدیه

هورنیوزشاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در نشست بررسی پروژه ها و مشکلات این شهرستان در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: طبق دستور استاندار خوزستان مصوب شده است که شرکت آب و فاضلاب استان با وزیر نیرو مکاتباتی با امضای استاندار در این خصوص داشته باشد تا برای تامین اعتبار اقدامات ضروری انجام شود.

 

وی گفت: همچنین شرکت آب و فاضلاب استان مکلف به تکمیل ۲ کیلومتر پروژه آب روستایی بخش گمبوعه و ایستگاه پمپاژ دهلیز شده است.

 

فرماندار حمیدیه همچنین با اشاره به نبود نمایندگی از برخی ادارات و سازمان های استان در این شهرستان بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه مدت زیادی از شهرستان شدن حمیدیه می گذرد اما هنوز بسیاری از سازمان ها و ادارات در این شهرستان نمایندگی ندارند.

 

وی گفت: طبق دستور استاندار خوزستان و برای ارائه خدمات به مردم این منطقه تمامی ادارات و سازمانها فاقد نمایندگی در این شهرستان لیستی را تهیه و جهت اخذ مجوز از سازمانهای اداری و استخدامی کشور به استانداری ارائه دهند.

 

فرماندار حمیدیه اظهار داشت: اداره کل راهداری استان موظف به تسریع در تکمیل راههای روستایی بخش گمبوعه، مسیر خسرج و چمیم و رامسه تا پایان آذرماه سال جاری شدند.

 

هاشمی افزود: باتوجه به گره ترافیکی مسیر حمیدیه با آرامستان سیدهادی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید مطالعه و طرح پیشنهادی جهت رفع این مشکل ارائه دهد.

 

وی همچنین با اشاره به ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در این شهرستان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری لازم را نسبت به تامین اعتبار جهت احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی حمیدیه انجام دهند و اداره کل راه و شهرسازی ظرف یکماه نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی اقدام کند و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص همکاری داشته باشند.

 

فرماندار حمیدیه ادامه داد: مدارس نیمه تمامی در این شهرستان با توجه به وجود پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد چند سال است که ساخت آن ها متوقف شده است و از دستگاه های مربوطه تقاضا داریم برای رفاه حال دانش آموزان منطقه این مدارس را تکمیل کنند.

https://hoorkhabar.ir/695533کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.