اشتغال، عمده‌ترین مشکل شادگان

هورنیوز – مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در نشست مجمع نمایندگان خوزستان اظهارکرد: واقعا از وضع موجودی که مردم دارند، راضی نیستیم و به شدت نگران و گله‌مندیم و خیلی انتقاد داریم. معمولا دولت ها در سال آخر فعالیت خود بیشتر تلاش می کردند و پروژه های ناتمام را تمام می کردند اما در این سال ها شاهد تلاش دوستان نبودیم.

 

وی افزود: در سطح شهرستان شادگان نیز چند پروژه بزرگ داریم که اگر دولت تلاش می کرد به نام خودشان به پایان می رسید. اسکله صیادی حدود ۹۰ درصد پیشرفت کار دارد ولی آن را به پایان نرساندند. همچنین ایستگاه تصفیه فاضلاب شادگان ۹۷ درصد پیشرفت کار دارد که علی رغم اینکه کار مهم و ضروری شهرستان است، دائما می گفتند ماه آینده، دهه فجر و هفته دولت تا این که چند روز پیش در جلسه ای که داشتیم، قول دادند تیرماه به افتتاح برسد.

 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین مشکل ما در شادگان اشتغال است و در این زمینه گرفتاری های جدی در شهرستان داریم. البته پیگیری های زیادی هم در این راستا داشته ایم. یکی از محورهای مهم کار ما بحث توسعه فولاد شادگان است که خدا را شکر علی رغم سختی های زیاد و عدم توجه و همراهی مسئولان و بهانه های مختلف شان، مشکل فاینانس این پروژه هم حل شد. روند پیشرفت کار کُند است اما انجام می شود.

 

وی افزود: کشاورزی نیز یکی از کارهای اساسی شادگان است که خدا را شکر با پایداری نوبت آب، از تنش سابق گذشتیم. همچنین یکی از کارهای مشترک که با نمایندگان بهبهان، رامهرمز و ماهشهر انجام دادیم، جلوگیری از احداث سد مارون ۲ بود که در این زمینه خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر کار را متوقف کردیم و ان شاءالله نگذاریم این کار در آینده هم صورت بگیرد زیرا احداث سد مارون ۲ یعنی مرگ جراحی و حوزه مارون و ضرر به کشور است.

 

ناصری‌نژاد گفت: امیدوارم بتوانیم بدون شعار، کارهایی انجام دهیم که خدا راضی باشد و مدیون مردم نباشیم.

https://hoorkhabar.ir/695429کپی شد!
22
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.