سوء عملکرد مسئولان فعلی علت تردید مردم بین رأی دادن یا ندادن است

هورنیوز –  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با جمعی از پیشکسوتان جامعه قرآنی اهواز در راستای بیان دغدغه‌ها و مطالبات حوزه قرآن کریم، اظهارداشت: باید سعی کرد اندک دستاورد از ماه مبارک رمضان را حفظ کرد.

 

وی با بیان این‌که همان‌گونه که سرزمین وحی دارای جایگاه است، ماه شوال نیز دارای جایگاه می‌باشد، گفت: این ماه مقدم بر سه ماه بندگی و مقدمه سه ماه دیگر است؛ شوال به معنای ارتفاع و رفع گناه است که خداوند متعال گناهان را در این ماه می‌بخشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به نهیب قرآن کریم نسبت به مهجوریت، بیان کرد: رسول اکرم(ص) رحمت الهی است و خداوند رحمت خودش قرار داده و مظهر رحمت الهی در پیشگاه خداوند گله نمی‌کند اما نسبت به ثقل اصغر و اکبر گله خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: اگر قرآن کریم به معنای واقعی کلمه در جامعه اسلامی و اعمال و رفتار خرد و کلان بروز پیدا کند، این‌همه بدبختی و آسیب نخواهیم دید.

 

وی با بیان این‌که تلاوت قرآن خوب است، اما آن صرفاً مرحله‌ای از قرآن کریم است، ادامه داد: باید تلاش کرد که در مراحل گوناگون قرآن کریم از جمله روخوانی، صوت و لحن، فهم، مفاهیم آیات قرآن کریم به قله‌ای که خداوند ترسیم کرده دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه اهواز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این‌که جامعه قرآنی در ‌انتخابات پیش رو، تمام ظرفیت خود را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به میدان آورد، افزود: استان خوزستان در موضوع‌های قرآنی حرف‌ها برای گفتن دارد در همین جهت در خصوص حضور مردم پای صندوق رأی باید در پیشگاه خداوند حرف‌ها برای گفتن داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان این‌که امروزه دسته‌ای از مردم سر دو راهی قرار گرفتند و در تردید بین رأی دادن و ندادن هستند، افزود: این تردید به دلیل سوء عملکرد است و در حال حاضر معیشت مردم به‌سختی تأمین می‌شود، جامعه قرآنی می‌تواند مردم را قانع کنند و این نیز رسالت اصلی است که باید به آن توجه کرد و مردم را نسبت به آسیب‌های رأی ندادن هوشیار ساخت.

 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دولت انقلابی جوان، گفت: از وظایف این دولت رسیدگی به مسائل و دغدغه‌ها از جمله مطالبات جامعه قرآنی است.

 

وی در پایان اظهارداشت: مجمع قرآنی و آمایش سرزمینی بخشی از آن بانک اطلاعاتی بوده و إن‌شاءالله در این خصوص به نقطه مطلوب راه پیدا خواهیم کرد که در این راستا، مجموعه‌ای برای تمامی فعالیت‌های قرآنی استان در حال ایجاد است و به این حوزه اختصاص داده خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/695282کپی شد!
30
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.