فراهم شدن امکان ارایه مشاوره آنلاین تجاری در خوزستان

هورنیوز – محمد نجفیان با اشاره به رونمایی از تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز به نشانی http://ahvazccim.com توسط استاندار خوزستان بیان کرد: رونمایی از قالب تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز در راستای هوشمندی و رقابت در رساندن اطلاعات به روز و به‌هنگام ویژه فعالان اقتصادی صورت گرفته است.

 

وی افزود: بدنه کارشناسی پارلمان بخش خصوصی خوزستان تلاش دارد تا با تولید محتوای کاربردی به راهنمایی و اطلاع رسانی بخش خصوصی در جهت رونق تولید، بپردازد.

 

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز اضافه‌کرد: از قابلیت‌های دیگر این تارنما می‌توان به ایجاد بخش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین راه‌اندازی سامانه‌های نمایشگاه مجازی، آموزش، مشاوره آنلاین و کتابخانه دیجیتال اشاره کرد.

 

وی گفت: بر همین اساس فعالان بخش خصوصی به صورت متمرکز به فرصت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان دسترسی خواهند داشت.

 

نجفیان ادامه داد: سامانه مشاوره آنلاین تارنمای جدید اتاق بازرگانی اهواز از قابلیت نوبت دهی برخط ویژه متقاضیان، دریافت مشاوره‌ اقتصادی در زمینه‌های مختلف حقوقی، بیمه تامین اجتماعی، بانک، مالیات، گمرک، تجارت بین‌الملل و … برخوردار است.

 

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های پارلمان بخش خصوصی، ارایه آموزش‌ به روز و کاربردی به مخاطبان و اعضای اتاق بازرگانی است، لذا با توجه به شرایط کرونایی کشور، سامانه آموزش آنلاین نیز در این تارنما ایجاد شده است.

 

وی افزود: در این راستا کتابخانه دیجیتال اتاق بازرگانی اهواز برای دسترسی تجار و بازرگانان به آخرین متون مرتبط با حوزه اقتصاد کشور و جهان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

نجفیان با اشاره به فعالیت نمایشگاه مجازی تارنمای اتاق بازرگانی اهواز گفت: این نمایشگاه نیز به منظور معرفی هرچه بیشتر محصولات تولیدی صنایع و محصولات داخلی خوزستان راه‌اندازی شده است.

 

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان بر عهده این اتاق است افزود: در این راستا بخش مربوط به این دبیرخانه با قابلیت‌های مختلف اطلاع رسانی و معرفی اعضای آن در تارنمای این اتاق ایجاد و راه‌اندازی شده است.

 

وی همچنین با بیان اینکه برگزاری نشست‌های B۲B آنلاین از دیگر قابلیت‌های تارنمای اتاق بازرگانی اهواز است که به زودی راه اندازی می‌شود گفت: این نشست‌ها به منظور ایجاد ارتباط مناسب بین تجار ایرانی با دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

 

استان خوزستان تنها استان کشور است که سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی دارد.

https://hoorkhabar.ir/695137کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.