بی توجهی شما به نامه معاونت قضایی دادستان کل کشور موجب تضعیف این دستگاه می شود

به گزارش هورنیوز، بهمن فرخ پیام یکی از سهام داران لوله سازی خوزستان در نامه ای خطاب به استاندار خوزستان نوشت: جناب آقای سلیمانی بنظر می‌رسید با آن حرکت هجومی حضرتعالی به منصوبین آقای شریعتی استاندار سابق، جنابعالی با یک بار سنگینی از خدمت به مردم خوزستان پا به استان گذاشته اید ولی متاسفانه خیلی زود امید شهروندان خوزستانی و حداقل بنده واقعا ناامید شدیم!

 

اینجانب منتقد عملکرد آقای شریعتی بودم ولی امروز باید چراغ دست بگیریم و دنبال وی بگردیم زیرا که انتظار داشتیم جنابعالی بعد از اطلاع از تخریب کارخانه لوله سازی و غارت اموال آن توسط یک فرد سودجو و بدهکار کلان بانکی واکنش نشان دهید که بیانگر عزم شما در تحقق فرمایش حضرت آقا در نامگذاری امسال بنام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» باشد و بلاخص فرمایشات اخیر ایشان درخصوص برخورد با تخریب کنندگان کارخانجات بمنظور فروش زمینهای آن و منافع طلبی از این راه که آن را حرام دانسته‌اند، ولی متاسفانه واکنشی از شما دیده نشد که امیدوار شویم شما پیام حضرت آقا را درک کرده اید و شاهد بی اعتنایی جنابعالی به کارگران اخراجی این کارخانه و تجمع چند روزه آنها در مقابل درب استانداری، مهر تایید شد بر بی خیالی جنابعالی در رسیدگی به وضع اسفناک کارگران که در رنج و مشقت فراوانی بسر میبرند گردید. شما حتی به رهنمود جناب آقای حسینی پویا دادستان محترم استان مبنی بر تشکیل یک کارگروه جهت بررسی و جلوگیری از تخریب و رسیدگی به وضع کارگران را بی توجه بوده اید!

 

حضرتعالی حتی به نامه معاونت محترم قضایی دادستان کل کشور مبنی بر طرح موضوع در کمیسیون اقتصاد مقاومتی استان بی توجهی نموده اید، آیا نباید بی توجهی حضرتعالی را تضعیف دستگاه قضایی دانست و یا حمایت‌ جنابعالی از کاندیدای دیگر قلمداد نمود؟

 

آقای استاندار چه مطلبی مهمتر از اینکه به امور زندگی ۶۰۰ نفر کارگر و خانواده های آنها که قربانی منافع طلبی یک فرد معلوم الحال شده اند رسیدگی کنید صرف نشستن در اتاق و فرمایشی عمل کردن مطمنا گره ایی از این کارگران باز نمیشود.

 

بنده در مطالب قبلی خدمتتان عرض کردم که شما سرور مردم نیستید به محض دریافت معضل بیکاری ۶۰۰ نفر کارگر حداقل یکی از آنها را به دفتر کارتان دعوت می نمودی و علت تجمع آنها را جویا میشدید، آیا کم محلی حضرتعالی بعنوان نماینده عالی دولت به تخریب و غارت اموال کارخانجات که موجب اخراج ۶۰۰ کارگر شده است مورد تایید مقام معظم رهبری می‌باشد؟

 

در پایان از حضرتعالی استدعا دارم ضمن دلجویی از کارگران اخراجی به پیشنهاد دادستان محترم خوزستان و معاونت محترم قضایی دادستان کل کشور اقدام نمایید زیرا که اینگونه برخوردهای غیر منطقی و اشرافی شما (نگاه از بالا ) به قشر زحمت کش جامعه در این مقطع حساس کاری انقلابی محسوب نمیشود.

https://hoorkhabar.ir/694914کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.