امضا تفاهمنامه پرتال ساماندهی الکترونیکی هنرمندان خوزستانی

هورنیوز – این تفاهمنامه روز سه‌شنبه در سالن جلسات اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان با حضور جمعی از اعضای‌انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و شرکت طراحی و برنامه‌نویسی آرتیاش امضا شد.

 

براساس این تفاهمنامه مقرر شد سامانه پرتال مدیریت ساماندهی الکترونیکی هنرمندان با پشتیبانی ۲۴ ساعته، خدماتی از جمله عضوگیری،تمدید کارت هنرمندان ، شرکت در انتخابات، گالری‌ها و … را ارایه دهد.

 

در آیین نشست خبری تفاهمنامه همکاری و عقد قرارداد پرتال مدیریت ساماندهی الکترونیکی هنرمندان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از خدمات به سمت مجازی شدن گرایش پیدا کرد که  باید تلاش کنیم این فضا را گسترش، و نیز سرعت روند اجرای فعالیت‌های هنری را افزایش دهیم.

 

ناصرچنانی افزود: با راه اندازی چنین سامانه‌هایی می‌توانیم فعالیت را در حوزه‌های تجارت الکترونیک و نیز بین‌المللی گسترش دهیم.

 

وی ادامه داد: سامانه‌های آموزشی که به صورت الکترونیکی و مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرند بستری را فراهم می‌کنند تا اعضا بتوانند فارغ از تمامی محدودیت‌ها و در هر زمان و مکان از امکانات تکنولوژی بهره ببرند.

 

مدیرعامل شرکت طراحی و برنامه نویسی آرتیاش نیز گفت: طراحی این پرتال از ابتدای پارسال آغاز شده که در سه فاز طراحی و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

حسین سلیم پور ادامه داد: فاز نخست این سامانه حدود چهار ماه آینده آماده بهره‌برداری است که در این فاز عضوگیری، صدورکارت، تمدید هنر کارت‌ها، انتخابات اعضای انجمن هنرهای تجسمی و انتشار اخبار امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه این سامانه ارتباط مستقیم با هنرمندان را فراهم می‌کند، افزود: این سامانه قابلیت ارسال پیامک به اعضا، برگزاری جلسات مجازی، برگزاری گالری مجازی ، وبینار و … را دارد.

https://hoorkhabar.ir/694905کپی شد!
40
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.