شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان ثبت و ضبط می شود

هورنیوز – حبیب‌اله فضل‌اله‌پور در پایان نشست با اعضای خانه احزاب که شامگاه شنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خروجی‌های جلسه امروز بحث برگزاری نشست‌های ادواری خانه احزاب با اجتماع فعالان و گروه‌های سیاسی در چهار نقطه خوزستان بود.

 

وی افزود: تا پایان انتخابات، بیش از چهار جلسه در این زمینه برگزار خواهیم کرد و اولین جلسه نیز به پاسداشت سوم خردادماه در خرمشهر برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: همچنین قرار است یک نشست با مجموعه تشکل‌های شناسنامه‌دار سیاسی سطح استان خوزستان، در این هفته برگزار شود و تلاش خواهیم کرد این نشست را با حضور استاندار خوزستان برگزار کنیم.

 

فضل‌اله‌پور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در صدا و سیما نیز نشست‌های دوره‌ای در قالب نشست‌هایی با موضوعات فعالیت‌های سیاسی و ارتقای مشارکت سیاسی و انتخابات برگزار کنیم.

 

وی افزود: نشستی نیز تحت عنوان نشست سه‌جانبه خانه مطبوعات خوزستان، سمن‌ها و خانه احزاب تدارک دیده شده است و این نشست را با رویکرد انتخابات، چگونگی مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات، در هفته اول خردادماه برگزار خواهیم کرد.

 

سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: تا پایان خردادماه برنامه‌های متنوع و متفاوتی با رویکرد انتخابات و مشارکت سیاسی برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: از خانه احزاب تقاضا کرده‌ایم شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی، ثبت و ضبط شود. این کار با هدف شاخص‌گذاری چگونگی اجرای شعارها در بخش شوراها و ریاست جمهوری انجام خواهد شد تا بتوانیم سنجشی از اعمال و قول‌های داوطلبان داشته باشیم زیرا این شعارها به صورت مستقیم بر حوزه اجتماعی اثرگذار خواهد بود.

 

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: این کار به نوعی نیز یک نظارت است به شکلی که در زمان ثبت و ضبط شعارها، فرآیندها اندازه‌گیری و شاخص‌گذاری می‌شوند.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/694870کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.