اعلام موجودیت ائتلاف جامعه بزرگ ورزشکاران شهر اهواز

به گزارش هورنیوز، ائتلاف جامعه بزرگ ورزشکاران شهر اهواز با انتشار بیانیه شماره یک خود اعلام کرده است: این ائتلاف با پشتوانه ورزشی های شهرستان اهواز در جهت پرشور شدن تنور انتخابات تشکیل شده است تا بتواند در راستای استقرار عدالت اجتماعی و رفع محرومیت ها، مقابله با ناکارآمدیها، مقابله با رانت و فساد مالی و تاکید بر توسعه پایدار قدمهای موثری بردارد.

 

در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه انتخابات دوره ششم شورای شهر اهواز با توجه به وضعیت نابسامان شهر و مدیریت شهری ضروری دیده شد که در راستای تقلیل و از بین بردن مشکلات مردم و شهر و اصلاح امور به طور جد به مسئله انتخابات و انتخاب کاندیداهای شایسته ورود کنیم.

 

همچنین در بخش دیگر عنوان شده: انتخاب کاندیداها طی مراحلی و با مشورت جمعی از فعالان ورزشی و با معیارهای علم و تخصص، تجربه، دست پاکی و تقوا انجام خواهد گرفت.

 

این ائتلاف در قسمت دیگر بیانیه خود آورده: با استعانت از خداوند متعال به زودی لیست خود را به مردم کلانشهر اهواز معرفی و ارائه می کنیم.

 

این ائتلاف ضمن دعوت از شهروندان اهوازی برای همکاری، اظهار امیدواری کرده است که کاندیداهای این لیست منشاء خیر برای مردم و شهر اهواز شوند.

 

روابط عمومی ائتلاف جامعه بزرگ ورزشکاران شهر اهواز

https://hoorkhabar.ir/694808کپی شد!
13
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.