پشت پرده تخریب و اسقاط فروشی کارخانه لوله سازی خوزستان چه کسانی هستند؟

به گزارش هورنیوز، پس از انعکاس گزارش های متعدد رسانه های خوزستانی در خصوص تخریب و اسقاط شرکت لوله سازی خوزستان و ورود عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز و صدور حکم توقف تخریب شرکت لوله سازی، اکنون چند سوال بسیار مهم وجود دارد که پیگیری آنها مشخص می کند چه کسانی پشت این موضوعات بوده اند و با وجود صدور احکام پیشین از مراجع قضایی همچنان این تخریب ها ادامه داشته است؟

 

نخست اینکه چرا تاکنون در شناسایی مقصرین اصلی که در تبانی به قصد ضرر به بیت المال و سهامداران شرکت مشارکت داشتند، اقدامی صورت نگرفته است؟

 

از سویی دیگر با وجود اطلاع از این وقایع تلخ، متولی امر یعنی معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، چرا با وجود دستور صریح معاونت قضایی کل کشور و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد پیگیری اجرایی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، در پرونده ورود نکرد و اصولا چرا مدافع حقوق بیت المال و سهامداران اصلی آن شرکت نشده تا اینچنین آن فرد بدهکار کلان بانکی که طبق قانون، سهامدار هم نیست، بتواند آزادانه در روز روشن در پیشگاه چشمان مردم مظلوم خوزستان مرتکب این خیانت بزرگ شود.

همچنین باید گفت همه افراد متضرر شده از این وقایع تلخ حق دارند امروز بپرسند، آیا توقف تخریب کارخانه لوله سازی خوزستان در حال حاضر با دستور مقام قضایی، نوش دارویی بعد از مرگ سهراب است؟ و آیا اراده ای وجود دارد از آن کسی که این خسارت عظیم را وارد کرده جبران خسارت نماید چون در گذشته هم یک چنین حکمی از طرف شعبه ی دهم بازپرسی صادر شده بود ولی اجرایی نشد تا کماکان تخریب و اسقاط فروشی کارخانه ادامه داشته باشد!

 

در پایان می توان عنوان کرد اکنون که بر اساس اوامر مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه به موضوع لوله سازی ورود کرده است، چه تضمینی وجود دارد که متخلفین اصلی پشت پرده ی تخریب و اسقاط فروشی ماشین آلات و سوله کارخانه، دوباره آزادانه چون گذشته در اجرای عدالت سنگ اندازی نکنند؟

 

به گزارش هورنیوز، شب گذشته عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز در مصاحبه ای با روابط عمومی دادگستری استان در خصوص تخریب شرکت لوله سازی خوزستان گفت: از سوی دادستانی مرکز استان جلوی هرگونه اقدامی در این خصوص گرفته شده تا در دادگستری به موضوع رسیدگی شود.

 

همچنین رئیس قوه قضاییه در سخنان اخیر خود از سازمان بازرسی و دادستان های سراسر کشور، خواسته است که با متخلفینی که کارخانجات بنگاه‌های تولیدی را تعطیل و قطعات آن را به فروش می رسانند تا از زمین آن سواستفاده کنند، قاطعانه برخورد شود.

https://hoorkhabar.ir/694696کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.