از رهبر معظم انقلاب تقاضامندیم به داد کارکنان لوله سازی خوزستان برسند

هورنیوز – سخنان راهبردی و حکیمانه مقام معظم رهبری به تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خصوص عدم تعطیلی و چوب حراج گذاشتن به کارخانجات، بار دیگر امید و نشاط را در جامعه زنده کرده و روح تازه ای بر کالبد دوستداران نظام و جهادگران تولید و خودکفایی دمیده است. در همین زمینه شرکت مظلوم و بی پناه لوله سازی خوزستان از جمله مصادیق واضح و آشکاری است که با فرمایشات مقام معظم رهبری انطباق صد در صد دارد.

 

امیدواریم استاندار خوزستان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت و دیگر مراجع ذیربط نظارتی پیگیر این سخنان عالمانه ی مقام معظم رهبری باشند. از سویی دیگر باید در همین زمینه پرسید آیا حفظ و نگهداری تنها کارخانه قطعه سازی فولادی فوق سنگین خوزستان برای مسئولین اجرایی استان ارزش ندارد؟ آیا خروج کامیون های حمل دستگاه های نایاب از خوزستان که هرگز کشورهای صنعتی دنیا دیگر این نوع دستگاه ها را به کشور ما نمیفروشند از چشم تیزبین و هوشیار مسئولین این استان دور مانده است؟ (اکثر قطعات نایاب این کارخانه بصورت آهن ضایعاتی به فروش رسیده است)، به راستی چرا برخی مسئولین به سخنان ایشان توجه ندارند و هر از چندگاهی برای این نظام هزینه تراشی می کنند؟!

 

باید به اطلاع ایشان رسانده شود که شرکت لوله سازی استان خوزستان روزگاری محل اشتغال ۶۰۰ کارگر، کارمند و کارشناس بوده است، را تعطیل کرده اند و این روزها آخرین نفس های حیات خود را میکشد، و همچنین باید خسته نباشید گفت به اراده قوی و شجاعت کم نظیر تخریب کنندگان این کارخانه و حامیان آنها که کارخانه ای را نابود کرده تا ۲۳ هکتار زمین مرغوب آنرا بفروش برسانند.

 

لازم به توضیح است در خوزستان همه داستان مظلومیت کارخانه لوله سازی استان را هم شنیدند و هم دیده اند، اما کسی یا نتوانسته و یا نخواسته که جلوی تخریب عظیم ترین و کم نظیرترین کارخانه ریخته گری فوق سنگین خاورمیانه را بگیرد.

 

اکنون باتوجه به اجرای فرمان مقام معظم رهبری باید مسئولین اجرایی فعلی و قبلی استان پاسخگوی نابودی کارخانه ی لوله سازی خوزستان به دستگاه قضایی باشند.

 

بهمن فرخ پیام

https://hoorkhabar.ir/694673کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.