چه کسی پاسخگوی ناامنی‌های مسلحانه در خوزستان است؟

هورنیوز – سهراب گیلانی، نماینده مجلس تاکید کرد: کمیسیون داخلی از ابزار نظارتی استفاده کند و موضوع را در تحقیق و تفحص مجلس قرار دهد.

 

ابراز نگرانی از تعدد سرقت‌های مسلحانه

سرقت‌های مسلحانه با سلاح‌های جنگی صدای نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی را در آورد. نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی (سه شنبه) ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: متاسفانه سرقت‌های توام با ایجاد رعب و وحشت و غالبا مسلحانه با تیر جنگی در خوزستان مکررا اتفاق می‌افتد.

 

با سارقین برخورد جدی داشته باشید

تقاضا می‌کنم که این موضوع را کنترل کنید و با سارقین برخورد جدی داشته باشید. از کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز می‌خواهم تا از ابزار‌های نظارتی استفاده کند و موضوع را در تحقیق و تفحص مجلس پیگیری کند.

 

وی خطاب به استاندار خوزستان گفت: به فکر بازاری‌ها و تعطیلی مکرر بازار و قطع درآمد این اقشار باشید. بازاری‌ها به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش شیوع در خوزستان چند بار تعطیل و وضعیت اقتصادی شان به شدت تضعیف شده است.

 

گفتنی است روزانه ده‌ها تیراندازی با سلاح‌های جنگی یا شکاری در استان خوزستان صورت می‌گیرد که این موضوع باعث نگرانی مردم خوزستان شده است.

 

لازم به ذکراست در زمان فرماندهی قبلی نیروی انتظامی استان خوزستان سردار حیدر عباس زاده ده‌ها هزار سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری کشف و ضبط شد و در آن زمان تعداد زیادی از عاملین تیراندازی‌ها نیز دستگیر شدند.

https://hoorkhabar.ir/694530کپی شد!
41