نه سکه ی مدیریتش معتبر است و نه حکمش قابل اعتماد مردم

به گزارش هورنیوز، طی روزهای گذشته به سبب خداحافظی صادق حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان در شورای معاونین، ضرب الاجل یک هفته ای استاندار و ارسال خبر برکناری وی توسط روابط عمومی های بالادستی، عزل مدیر عامل آبفا استان تیتر داغ و قابل پیش بینی رسانه های استانی شده بود.

 

از سویی دیگر نیز بعد از ظهر روز گذشته برخی رسانه ها به نقل از روابط عمومی آبفا استان خبر تکذیب استعفا یا برکناری وی را گزارش کردند و حتی خبر از فعالیت با جد و جهد او را دادند.

 

و اما بعد…
چه حقیقی پور برکنار شده و یا استعفا داده باشد، چه او برود یا بماند دیگر نه سکه ی مدیریتش معتبر است و نه حکمش قابل اعتماد مردم. حالا آن پشتیبانان بالادستی و پر نفوذ او وزیر، وکیل و والی را تحت لوای فشار سیاسی یا امنیتی قرار دهند تا یک آبفای غیر انتفاعی و لاکچری برایش بیافرینند. (مانند مادر آن آقازاده ای که گفته بود اوضاع مدارس در آموزش و پرورش خوب نبود و ما به فکر مدرسه ای خاص برای فرزندمان افتادیم).

 

در پایان به احترام استاندار سلیمانی دشتکی و دفاع از عدالتش، دوری از رانت جویی، تحمل فشار از مرکز و دنبال کردن حقوق انسانی مردم خوزستان و تحت فشار و بازخواست قرار دادن مدیرانی که با واژه های مردم، خدمت، احقاق حق و پرداخت حقوق بیگانه شده بودند تمام قد می ایستیم و بر جان غیرتمندش درود میفرستیم.

https://hoorkhabar.ir/694511کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.