ساماندهی شبکه توزیع مرغ موجب رضایت نسبی در بازار خوزستان شد

هورنیوز – امیرحسین نظری شامگاه یکشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: با دستور استاندار کارگروهی در استان برای ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان متشکل از سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، استانداری و دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده و مسیر توزیع مرغ در استان به صورت دقیق بررسی می شود.

 

وی گفت: در کشتارگاه ها نیز بازرسی مستقر کرده ایم و آدرس دقیق فروشگاه های تحویل گیرنده مرغ و خودروهای حامل مرغ در استان نیز به صورت دقیق در دست رصد هستند، مسیر تولید مرغ و تحویل آن به کشتارگاه و مسیر تحویل مرغ از کشتارگاه تا توزیع مرغ در بازار از سوی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت استان در حال رصد و بررسی است.

 

نظری بیان کرد: از زمان تحویل مرغ از کشتارگاه تا زمان توزیع آن در بازار توسط سازمان صمت در دست نظارت و بررسی است، خوشبختانه این روند نظارت نتیجه خوبی را به همراه داشته و باعث تعادل نسبی در بازار مرغ استان شده است.

 

کمبود و افزایش قیمت مرغ در سطح کشور و خوزستان در چند ماه اخیر احساس می شود، در ستاد تنظیم بازار استان تصمیم گیری های مختلفی برای رفع کمبود مرغ در بازار استان و تعدیل قیمت آن گرفته شده است.

 

ممنوع کردن خروج مرغ از استان و تشدید نظارت بر مرغداری‌ها و کشتارگاه ها و شبکه توزیع از جمله اقداماتی است که برای بهبود شرایط تامین و توزیع مرغ در خوزستان در حال انجام است.

https://hoorkhabar.ir/694497کپی شد!
100