شرایط جدید فعالیت اصناف در خوزستان

 هورنیوز – معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص آخرین وضعیت فعالیت اصناف در خوزستان گفت : بیشتر شهر‌های خوزستان که وضعیت قرمز کرونایی داشتند، اکنون با تغییر وضعیت به رنگ نارنجی درآمده‌اند و بر اساس این تغییر، فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهر‌های نارنجی مجاز خواهد بود.

 

بهرام جباری افزود: با توجه به اعلام شرایط نارنجی در اهواز و سایر شهر‌هایی که پیش از این در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند، مشاغل و صنوف بیشتری اجازه بازگشایی و فعالیت را دارند و می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی فعالیت کنند.

 

وی گفت: البته در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل ۳ و ۴ همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد. این دسته مشاغل، شامل تالارها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها، شهربازی‌ها و… هستند که همچنان اجازه فعالیت ندارند.

 

جباری عنوان کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی در شرایط نارنجی شهر‌ها همچنان ادامه خواهد داشت تا مطمئن شویم که اصناف و واحد‌هایی که اقدام به بازگشایی کرده‌اند، موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در این شرایط انتظار داریم که مردم نیز خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع در محل‌های با جمعیت بالا خودداری کنند تا مجددا شاهد قرمز شدن وضعیت شهر‌ها نباشیم.

 

https://hoorkhabar.ir/694269کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.