ابوالمشاغل جدید هولدینگ نفتی شستا کیست؟

رضا توکلی بنیزی ابوالمشاغل جدید تاپیکو است که پیش از این مدیر امور مجامع و مالکیت سهام تاپیکو را بر عهده داشته و با حفظ سمت، عضو غیرموظف هئیت مدیره و رئیس کمیته حسابرسی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده و در کمیته حسابرسی شرکتهای پتروشیمی نوری، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی آبادان و صنایع لاستیکی سهند نیز عضویت دارد.

کد خبر : 694098
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
ابوالمشاغل جدید هولدینگ نفتی شستا کیست؟

به گزارش هورنیوز، شنیده ها حاکی از آن است اخیرا عضو هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حکم مدیرعامل جدید تاپیکو بعنوان سرپرست معاونت مالی و تامین منابع هولدینگ نفتی تاپیکو (وابسته به شستا) منصوب شده است.

 

رضا توکلی بنیزی ابوالمشاغل جدید تاپیکو است که پیش از این مدیر امور مجامع و مالکیت سهام تاپیکو را بر عهده داشته و با حفظ سمت، عضو غیرموظف هئیت مدیره و رئیس کمیته حسابرسی شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده و در کمیته حسابرسی شرکتهای پتروشیمی نوری، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی آبادان و صنایع لاستیکی سهند نیز عضویت دارد.

 

گفتنی است با توجه به ابلاغیه شستا مبنی بر ممنوعیت انعقاد قرارداد مشاوره توسط پرسنل تمام وقت، نامبرده بر خلاف ابلاغیه مذکور جهت تلفیق صورتهای مالی با شرکتهای تابعه شستا قرارداد منعقد کرده و حق المشاوره دریافت میکند.

 

با این اوصاف توکلی بنیزی علاوه بر حقوق ثابت تاپیکو و دریافت حق حضور عضویت در هیئت مدیره و کمیته های حسابرسی از حق المشاوره سایر شرکتهای تابعه نیز بی بهره نمانده؛ و لقب ابوالمشاغل هلدینگ تاپیکو را به خود اختصاص داده است.

ارسال به تلگرام
کانال خبری هورنیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 59 در انتظار بررسی : 14 انتشار یافته : ۴۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

*

code

بابا کیور یکشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

از هور نیوز درخواست دارم درباره اون ۲ میلیارد ریالی که همین آدما ۴ سال پیش تو نفت و گاز آریا کشیدن بالا گزارشی تهیه کند. من مستندات دارم اگه خواستید براتون ایمیل کنم. سازمان بازرسی کل کشور هم در جریان هست

علی بهمن پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

ممنون میشیم

مظلوم سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

متاسفانه هر روز خبرهایی ناگوار از شستا و هلدینگ های آن به گوش می رسد. ولی مدیرعامل شستا می گوید شستا دیگر حیات خلوت نیست. یا محمد رضوانی فر نمی داند شستا چیست یا حیاط خلوت را نمی شناسد. ما کارمندان شستا هم اگر مثل رضا توکلی وصل بودیم چنین پیشرفتی می کردیم رضا توکلی سال ۹۳ در تاپیکو کارشناس بوده و الان بعد از ۶ سال معاون مالی شده است و این یعنی پرسنل سفارشی. در خود شستا هم از این ابوالمشاغل ها زیاد داریم.

EQ سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

خوب است انسان گذشته خود را فراموش نکند. آقای توکلی ماشین شما در سال ۹۳ چه بود و الان چند خودروی شخصی دارید؟از سایت هور نیوز ممنونم که اینقدر نکته بین می باشد.لطفا با همین فرمان به افشاگری ادامه دهید.

خرس مهربان سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

امیدوارم دکتر احمدی مدیر سابق حراست شستا معیارهای خودش را درخصوص انتصاب حسین قربانی بعنوان مدیر حراست تاپیکو در سال ۹۸ را برای مردم و بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کند. تا چه زمانی ملت ایران باید فدای رفیق بازی و باند بازی شود. عملکرد حسین قربانی در این دو سال در حراست تاپیکو چه بوده است. آیا بجز استخدام اقوام و دوستانش در واحد حراست تاپیکو و تابعه کار دیگری انجام داده هست. معلوم هست با این وضعیت واحدحراست، ابوالمشاغل ها و نجومی بگیرها در تاپیکو متولد میشوند. چون خود حراست از وظیفه اصلی اش خارج شده است. مقصر توکلی ها نیستند …………………….‌‌

پدر پسر شجاع سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

چند روز هست روابط عمومی فعال تاپیکو سخنرانی و اعلام وجود نکرده است.آقای روابط عمومی یک سئوال دارم. لطفاً از آقای مهندس ابویی مهریزی بپرسید که مبلغ دو هزار میلیارد تومان وامی که سال ۹۹ تاپیکو گرفت برای چه بود؟

نوشین سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

زمانی که دکتر حسین قربانی در حراست رجا بود بخاطر اینکه گیر نبود ما ازش راضی بودیم دکتر قربانی کلا با مدیرعامل هماهنگ می باشد.

مهران.ع سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

توکلی جایی بهتر از تاپیکو پیدا نمی کند.کجا می تواند این درآمد عالی را داشته باشد. توکلی علاوه بر لقب ابوالمشاغل لیاقت داشتن لقب نجومی بگیر ارشد تاپیکو رو هم دارد. هور نیوز شما از سؤاستفاده های توکلی از امکانات رفاهی شرکتهای زیرمجموعه تاپیکو برای خودش و اقوامش خبر ندارید.

س.غ سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

ما پرسنل زیر مجموعه شستا از خبرگزاری هور نیوز کمال تشکر و قدردانی را داریم که چهره واقعی شستا و هلدینگ های تابعه آن را نشان می دهد. در دفتر خود مدیرعامل شستا هم ابوالمشاغل وجود دارد. آن قدر رضا توکلی ها در گروه شستا داریم که بی حد و حساب هست. چون شستا یکسال هست مدیر حراست ندارد. واحد‌های حراست و بازرسی و حسابرسی داخلی شستا و شرکتهای تابعه آن تعطیل هستند و فقط آخر ماه حقوق می گیرند.آیا عملکرد حسین قربانی در حراست هلدینگ تیپیکو و مدیرعاملی کشتی سازی اروندان مثبت بوده است که امروز شما توقع کار و برخورد با فساد از او در حراست تاپیکو دارید؟

ح.ق سه شنبه , ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

متاسفانه مشکلات تاپیکو بیشمار هست. باند بازی در تاپیکو حرف اول را می زند.رضا توکلی هم یکی از مدیران این باندها می باشد. تاپیکو دو سال هست که واحد حراست ندارد. واحد بازرسی آن فقط در حد دکور می باشد.

یاور دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

رضا توکلی و حسین قربانی دو نفری یاور تاپیکو را استاد کرده اند.

شیپورچی دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

تا زمانی که برای شستا و تاپیکو مدیر حراست تعیین نشود اوضاع تغییر نمی کند. شستا و تاپیکو مملو از توکلی هاست.

کوروش دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

در سال ۹۲ تعداد پرسنل تاپیکو ۲۰ نفر بود ولی الان ۱۰۰ نفر پرسنل دارد و همه نجومی بگیر هستند.
علی برکت الله

افق دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

این تازه یکی از ابوالمشاغل های شستا می باشد خود شستا و هلدینگ های آن تا دلتان بخواهد افراد سفارشی و چند پسته دارد.

شهروند دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

حرف دل پرسنل تاپیکو را زدی.اینجا نور چشمی ها و نجومی بگیرها در معاونت مالی و معاونت برنامه ریزی هستند.اینجا تا دلت بخواهد نجومی بگیر داریم.حتی مدیر حراست تاپیکو(حسین قربانی) که هم نجومی بگیر هست و هم دو شغله از حامیان توکلی می باشد.

Kami یکشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

واقعا جای تقدیر و تشکر دارد از مدیریت سازمانی مدیران ارشد شستا و تاپیکو
واقعا دست مریزاد
ما بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه و همه حال شرمنده شما هستیم.

بدبخت شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

منه احمق گوسفندهایم را فروختم و سهام تاپیکو رو خریدم و الان دقیقا بدبخت و بیچاره شده ام. فقط مونده بود از زن کتک بخورم که خوردم آن وقت در تاپیکو همه نجومی بگیر هستند و ما در حال ورشکستگی روزافزون

شیرفرهاد برره شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

این مطلبی که روابط عمومی تاپیکو گفته یعنی چه؟ کلا این متوجه نیست

بیکار شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

من فوق لیسانس دارم و بیکار هستم.آقای توکلی یکی از شغلهایت را به من می دهی.

اکبر شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

روابط عمومی کجای یک شرکت هست؟ کارش چی هست؟

طرفداری شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

مقتضی است مدیرعامل تاپیکو برای شفاف سازی مبلغ حقوق پایه و خالص دریافتی ماهانه و کل مبلغ کارانه دریافتی و پاداش مجمع و پاداش پایان سال ۹۹ این نجومی بگیر را اعلام نماید.
ما حاضر هستیم بعنوان سهامدار تاپیکو دفاتر شرکت را رویت کنیم.اگر آقای ابویی مهریزی آماده شفاف سازی هست بسم الله

محمدعلی.ط شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

توکلی خودشو معجزه هزاره سوم تو تاپیکو میدونه

همشهری شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

روابط عمومی تاپیکو شما کاری جز تکذیب تخلفات مدیران پایین دست سازمان خود مگه دارید؟
چرا بجای اینکه به تخلفات مدیران منتصب خودتان در ماهشهر رسیدگی کنید، سرپوش می شید برای کارهاشون!!!
شاید سرتان جای دیگری گرم است که از تخلفات آنها بی خبرید؟! یا اینکه چه منفعتی از شما به خطر افتاده که صدایتان به آسمان رسیده امروز ؟ کاش در برابر رفتار و تصمیمات مدیران منتصب تان نیز اینگونه موضع میگرفتید

پ.ن شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

آقای روابط عمومی شما سکوت لطفا / از سفرهای خارجی با پاس شینگن و تنخواه شرکت چه خبر ؟!!!

داروغه شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

این آقای ابوالمشاغل تقصیر ندارد هر جایی تخلف دیدید یقه مدیر حراست و مدیر بازرسی آنجا را بگیرید مطمئن باشید قبلا با آنها هماهنگ شده است

روابط عمومی تاپیکو شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

به اطلاع مخاطبان محترم می رساند؛ خبر درج شده در این سایت از پایه کذب می باشد و نظرات همه فیک و جعلی می باشد.

کیماس نوروزی شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

سلام وقت بخیر چنانچه پاسخی به این خبر وجود دارد ارسال بفرمائید تا درج شود. اسناد و مدارکی در این خصوص وجود دارد که اگر واجب باشد منتشر می کنیم.

اصغر شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

تا آنجائیکه من می دانم تاپیکو واحد روابط عمومی نداشت و واحد تشریفات داشت پس تاپیکو خیلی پیشرفت کرده و ما نمی دانستیم

کلید ساز شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

علی برکت الله

بازنشسته شنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۸

آیا این درست هست که یک بازنشسته تامین اجتماعی ماهی دو میلیون تومان حقوق بگیرد و یک الف بچه ۷ شغل داشته باشد.خدا از شما نگذرد.

فرامرز جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

من هم اگه وصل بودم بعد مخدومی مدیرعامل تاپیکو میشدم

Niloofar72 جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

رضا توکلی یعنی بهترین مدیر یعنی مدیر باحال یعنی مدیر باصفا و صمیمیت یعنی برترین مدیر یعنی مرد زندگی یعنی افتخار تاپیکو یعنی چشم و چراغ تاپیکو یعنی امید پرسنل تاپیکو یعنی مدیرعامل آینده تاپیکو و در یک کلمه یعنی جنتلمن دوست داشتنی

فرشاد جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

میراشرفی بعنوان مدیر بازرسی تاپیکو باید پاسخگو باشد و توضیح دهد چرا در سال ۹۷ که مهندس مخدومی مدیرعامل وقت تاپیکو عذر توکلی را خواست وساطت کرد و نگذاشت اینکار انجام شود.

Roya جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

رضا توکلی پله های ترقی را یکی یکی طی کرد تا به معاونت مالی تاپیکو رسید واقعا حق به حق دار رسید

Nahid جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

رضا توکلی علاوه بر اینکه یک مدیر نجومی بگیر تاپیکو هست چندین فقره وام نیز از بانکهایی که تاپیکو در آنجا حساب دارد اخذ کرده است.

آبیار جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

این نشانه بی لیاقتی و بی مدیریتی مدیران حراست شستا و تاپیکو است. شستا و تاپیکو واقعا بی در و پیکر شده است. یکسال هست که شستا مدیر حراست ندارد و تاپیکو هم به مدت دو سال هست که واحد حراست ندارد و در حد نگهبانی می باشد.

نعیمه جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۶

معاونت مالی تاپیکو برازنده بزرگمردی چون رضا توکلی است نه امثال پاشایی ……………..

علی کریمی جمعه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۳۴

این صندلی ها به احدی وفا نکرده است.

الهام پارسا پنجشنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

مدیرعاملی تاپیکو برازنده آقای رضا توکلی مقتدر می باشد.

شبنم فخاری پنجشنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

دکتر رضا توکلی بنیزی بهترین مدیر هلدینگ تاپیکو هست. لیاقت ایشان مدیرعاملی تاپیکو می باشد.

میراشرفی پنجشنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

منافقین تا کجاها که نفوذ نکرده اند