کاهش ۳۴ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان

هورنیوز – غلامعباس بهرامی نیا اظهارداشت: ۵۵ هزار و ۵۳۶ سفر در هفته نخست فروردین ماه امسال در پایانه های مسافربری استان ثبت شد که این رقم در مقایسه با بازه زمانی ۲۳ تا ۳۰ اسفند، کاهش ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به ثبت ۱۷ هزار و ۶۷۳ سفر انجام شده در هفته آخر اسفند ۱۳۹۹ افزود: ۱۰ هزار و ۶۲۹ سفر از یکم تا ششم فروردین ماه به ثبت رسید که در مقایسه با هفته آخر اسفند، نشان دهنده کاهش ۳۹ درصدی است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سهم مسافر برون استانی از کل مسافر جابجا شده در هفته نخست فروردین ۲۰ هزار و ۴۴۸ نفر است که در مقایسه با هفته آخر اسفندماه سال گذشته کاهش ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: با توجه به الزامی بودن ارائه تست منفی کرونا برای مسافران خروجی از پایانه های مسافربری استان، در هفته نخست فروردین ۱۳ هزار و ۲۷۴ تست توسط تیم‌های مراکز بهداشت مستقر در پایانه ها از مسافران گرفته شد که از این تعداد، تست ۹۰ نفر مثبت اعلام و از صدور بلیط برای آنها جلوگیری شد.

 

براساس مصوبه ستاد مدیریت کرونای خوزستان انجام تست کرونا برای تمامی مسافران در پایانه های استان در فرودگاه، راه آهن و پایانه های مسافری استان اجباری شد و از مسافران پیش از سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی برون شهری تست کرونا گرفته می‌شود.

 

مسافران بدون ارایه نتیجه منفی تست کرونا، اجازه سوار شدن به هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری را ندارند و درصورت تخلف با افراد برخورد قانونی می‌شود.

 

۲۳ پایانه مسافربری در خوزستان در حوزه جابجایی مسافر فعالیت می‌کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/694005کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.