کرونا، بازار و بانک‌های ایذه را به تعطیلی کشاند

هورنیوز – ایمان نوروزی منش بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در ایذه همچنان صعودی است و به منظور کنترل شیوع این ویروس محدودیت‌های شدیدتری اتخاذ شده‌است.

 

وی افزود: با تصمیم ستاد مدیریت کرونا در ایذه و با توجه شیوع گسترده بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز این شهرستان و با توجه به اهمیت سلامت مردم ،کلیه صنوف سطح یک، دو، سه و چهار به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

 

رییس مرکز بهداشت ایذه ادامه داد: از روز شنبه هفتم فروردین تا ۱۳ فروردین کلیه صنوف بازار اصلی شامل خیابان امام خمینی (ره)، حافظ جنوبی و شمالی، شهید قریشوندی، میدان ولایت، میدان هلال احمر، خیابان محمد رسول اله، میدان سپاه، سلمان فارسی، بازار روز، بازار کاوه، بازار چهارده معصوم ، پاساژها و باغ تالارها و همچنین قلیان سراهای جاده الهک و اشکفت سلمان تعطیل خواهند بود.

 

وی افزود: ادارات شهرستان ایذه نیز از روز شنبه تعطیل و به صورت کشیک و با حضور یک کارمند اداره می‌شوند.

 

نوروزی منش درباره تعطیلی بانک‌های ایذه نیز گفت: همه بانک ها روز شنبه هفت فروردین باز هستند و به خدمت رسانی می‌پردازند و از روز یکشنبه هشت فروردین به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

 

رییس مرکز بهداشت ایذه با تاکید مجدد بر ممنوعیت برگزاری آیین ترحیم، عروسی و سایر تجمع‌ها ادامه داد: آیین خاکسپاری متوفی از ساعت هشت شب تا هفت صبح برگزار خواهد شد و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

وی گفت: فعالیت مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی ایذه طبق برنامه‌های ابلاغی خواهد بود.

 

شهرستان ایذه از سه‌شنبه هفته جاری در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت. هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

ظرفیت بخش‌های کرونایی ایذه در روزهای گذشته تکمیل شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/693966کپی شد!
32
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.