تکمیل ظرفیت بخش‌های جنرال و ICU بیمارستان رازی اهواز

هورنیوز – مجتبی شریف اظهار کرد: بیمارستان رازی به عنوان بیمارستان سانتر کرونا در خوزستان، پذیرای بیماران مبتلا به کرونا است و در حال حاضر تقریبا ظرفیت بخش‌های جنرال و ICU این بیمارستان پر است.

 

وی افزود: کادر درمانی و دیگر همکاران ما در این بیمارستان آنقدر در درمان بیماران مبتلا به کرونا خوش درخشیده‌اند که در سطح کشور حرفی برای گفتن داریم و افتخاری برای ما و خوزستان است.

 

مدیر بیمارستان مستقل رازی اهواز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به کاهش ابتلا به بیماری می‌شود که نمود عینی آن را قبل از وقوع پیک سوم بیماری در خوزستان مشاهده کردیم.

 

شریف تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، شاهد بخش‌های خالی بیمارستان رازی اهواز بودیم؛ عاری بودن بیمارستان‌ها از بیمار نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را خوب رعایت کنند و در دورهمی‌ها و مراسم شرکت نکنند، کمتر شاهد مراجعه مردم به بیمارستان‌ها خواهیم بود و با سربلندی از این پیک، خارج خواهیم شد.

 

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: بیش از ۱۳ ماه است که همکاران ما در حال درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند و در این مدت، بسیار کم به مرخصی رفته‌اند و بسیار کم به خانواده خود رسیدگی کرده‌اند. قبل از تعطیلات عید و در ایام تعطیلات عید، همه مرخصی‌ها لغو شد و همکاران ما در کنار بیماران بودند. مردم باید همکاری کنند تا شرایطی فراهم شود که این پرسنل نیز آرامش و آسایشی داشته باشند.

 

https://hoorkhabar.ir/693954کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.