در اتاق بازرگانی اهواز هرچه خواستند کردند!

به گزارش هورنیوز، بنا بر رای هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اهواز در سال ۹۷ به دلیل تخلفات بسیار و عدم صحت، انتخابات این تشکل بخش خصوصی ابطال اعلام شد. این هیئت نیز ۱۲ تخلف را نسبت به برگزاری انتخابات اعلام کرده بود از جمله تبلیغات نامتعارف به طوری که در روز رای‌گیری روبروی محل اخذ رای بنر و تابلو بزرگی نصب شده و یا اینکه علی رغم لزوم سابقه بیش از ۱۸ ماه کارت بازرگانی اما برخی افراد با کمتر از این شاخص رای داده بودند!

 

از سویی دیگر با وجود ابطال ۵۲۵ کارت بازرگانی اما باز هم مالکان برخی از این کارت‌ها توانستند رای دهند و یا اینکه افرادی به غیر از مالک کارت به محل اخذ رای مراجعه و رای داده بودند. به طور کلی با وجود تخلفات عمده، هیئت نظارت استان نتوانست صحت انتخابات را تائید کند و پرونده را به انجمن نظارت فرستاد تا آنها رای نهایی را اعلام کنند.

 

در همین زمینه و پس از دوسال  علی غوابش، عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر اظهار داشت: در سال ۹۷، در یک پنجشنبه و جمعه ۵۰۰ کارت توسط رئیس اتاق بازرگانی اهواز صادر شد ولی کمیته انضباطی اتاق بازرگانی ایران برای شخص مذکور تنها توبیخ و درج در پرونده در نظر گرفت!

 

وی افزود: به دستور یکی از افراد پر نفوذ اتاق بازرگانی ایران، شب انتخابات تعداد زیادی کارت وارد سامانه اتاق بازرگانی شد. انتخابات اتاق بازرگانی اهواز با ارائه مستندات متعدد باطل شده بود ولی با نفوذ مافیای اتاق بازرگانی ایران، کمیته برگزاری انتخابات در اتاق ایران انتخابات را تایید کرد؟!

 

غوابش گفت: شورای عالی نظارت اتاق باید در سال دو بار تشکیل شود ولی در سال گذشته یک بار بیشتر تشکیل نشد. قرار بود متخلفین انتخابات اتاق به کمیته انضباطی بیایند ولی در سال گذشته هنوز یک جلسه هم در این زمینه تشکیل نشده است!

 

نتیجه، اینکه تا پایان کار دوره جاری اتاق بازرگانی اهواز با همین مسئولین ادامه خواهد داد و طبق معمول ناظرین در خوزستان همچنان در خواب عمیق زمستانی به سر می برند!

 

مشروح کامل این خبر را می توانید در فیلم زیر مشاهده کنید.

https://hoorkhabar.ir/693818کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.