آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا ۲۸ اسفند ۹۹

هورنیوز – شکرالله سلمان زاده امروز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۹ در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۳۴۵ نمونه گرفته شده تست ۱۶۷ نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد ۶۵ بیمار مربوط به آبادان، ۶۴ بیمار از خرمشهر و ۳۸ بیمار از شادگان گزارش شده است.

 

او با اشاره به اینکه از ۱۶۷ مورد جدید ۱۵۱ بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، افزود: ۴۹ بیمار از آبادان، ۶۴ بیمار از خرمشهر و ۳۸ بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و ۱۶ بیمار از آبادان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

 

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوتی کرونایی در جنوب غرب خوزستان(چهار نفر از خرمشهر، یک نفر از آبادان و یک نفر از شادگان) داشتیم، بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۷ نفر بستری و ۴۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر ۲۵۱ نفر است.

 

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز چهارشنبه، بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی ۱۹۷ مورد جدید در ۲۴ ساعت قبل از آن و ۲۵۲ موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

 

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

برنا

https://hoorkhabar.ir/693812کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.