مجموعه های نظارتی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) رها شده اند!

به گزارش هورنیوز ؛ شنیده ها حاکی از آن است که بعد از رفتن احمدی مدیر پیشین حراست شستا، قریب به یکسال است که حراست این مجموعه با سرپرست اداره میشود و دفاتر حراست هلدینگها و شرکتهای این بنگاه بزرگ اقتصادی (شستا) دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شده اند.

 

عملکرد نامناسب این نهاد نظارتی طی چند سال اخیر فرصت را برای سو استفاده کنندگان از اموال بیت المال فراهم کرد تا جایی که امروز در زیرمجموعه های شستا شاهد بزرگترین تخلفات اقتصادی در این چند سال اخیر هستیم.

 

نکته قابل توجه اینجاست که هرچه به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشویم نقش این نهاد مهم نظارتی کمرنگ تر از قبل میشود و مسئولین این نهاد در شرکتها وظایف ذاتی و خطیر خود را رها کرده و بدنبال پست و سمت های دیگر هستند تا بتوانند در دولت آینده جایی برای خود دست و پا کنند. بطور مثال اخیرا رئیس حراست شرکت تاپیکو (از شرکتهای وابسته به شستا) وظایف حراستی خود را رها کرده و مدیرعاملی شرکت گازلوله را بر عهده گرفته است.

 

برکناری مدیر عامل قبلی تاپیکو (محمود.م) بدلیل برخی مسائل… آنهم پس از سه سال؛ جای این سوال را دارد که حراست تاپیکو در همه این سالها به چه کاری مهم تر از نظارت مشغول بوده است؟!

https://hoorkhabar.ir/693219کپی شد!
29