شرکت توزیع برق اهواز؛ استاد ایجاد نارضایتی در شهروندان!

علیرضا جهانگیری مدیرعامل مجتمع تجاری کارون در گفتگو با هورنیوز با انتقاد از شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد: مأموران این شرکت صبح امروز بدون هیچ گونه اخطار کتبی برق این مجتمع را قطع کردند.

وی با اشاره به خبر رایگان شدن برق بهمن ماه خوزستانی ها افزود: این مجتمع بدهی برق بهمن ماه را پیش از اعلام این خبر پرداخت کرده بود. در اطلاعیه ای بیان شد که مبالغ پرداخت شده در قبوض اسفند و فروردین ماه اعمال خواهد شد بر همین اساس ما اقدام به پرداخت قبوض این ماه ها نکردیم.

جهانگیری با انتقاد از عدم اخطار قبلی در خصوص قطع برق توضیح داد: مجتمع تجاری کارون یکی از خوش حساب ترین مشترکان است و اینگونه اقدامات درخصوص بزرگترین مجتمع تجاری استان شایسته نیست.

وی ادامه داد: بالغ بر ۶۰۰ خانواده از طریق این مجتمع تجاری ارتزاق می کنند و قطع برق از سوی شرکت توزیع، قطعا این کاسبان و خانواده های آنان را دچار مشکل می کند. انتظار می رود در آستانه انتخابات مسئولان بیش از پیش در صدد جلب رضایت مردم باشند نه آنکه به علت عدم هماهنگی های بین بخشی باعث بروز مشکل برای شهروندان شوند.

گفتنی است در بهمن ماه سال گذشته استان خوزستان به دلیل بروز ریزگردها دچار مشکلات بسیاری از جمله قطعی برق شد که خساران عمده ای به مردم تحمیل کرد از همین رو رئیس جمهوری فروردین ماه امسال از بخشودگی قبوض برق مردم در بهمن ماه خبر داد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

 

https://hoorkhabar.ir/655616کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.