نخستین نشست شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان ملی حفاری در سال ۹۶

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که سرپرست و اعضای شورای همیاری و نظام مشارکت حضور داشتند، مهندس حیدر بهمنی در سخنانی بر اهمیت و نقش کارکنان خلاق و مبتکر در  پیشبرد اهداف شرکت تاکید کرد.

 وی گفت: بی تردید طرح ایده ها و پیشنهادات همکاران با توجه به تخصص و تجارب گرانسنگ آنان می تواند موجب خلاقیت ،نوآوری، تحول و ارایه راهکارهای سازنده در جهت پیشرفت کارها و توسعه  فراگیر در بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت گردد.

 بهمنی با اشاره به دستاوردهای حاصل از اجرایی شدن پیشنهادات فردی و جمعی کارکنان از جمله در زمینه استفاده بهینه از تجهیزات، ایجاد شتاب در روند کارها، سود و صرفه اقتصادی، بهینه سازی هزینه ها، ایجاد انگیزه و تقویت همیاری میان کارکنان، افزود: در نتیجه هم افزایی و همفکری میان همکاران در سال های اخیر، شرکت به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران توجه بیش از پیش به این موضوع را مهم دانست و از کارکنان شرکت خواست تا در بحث همیاری و تقویت نظام مشارکت و بهره وری در شرکت ، همکاری و همیاری نمایند و با خلاقیت ها، ابتکارات و ایده های نو، زمینه رشد و اعتلای هرچه بیشتر شرکت را فراهم آورند.

 در این نشست سرپرست شورای همیاری و نظام مشارکت شرکت با بیان اینکه این شورا دارای ۱۹ نفر عضو اصلی است، پنج عضو جدید را که جایگزین اعضای سابق که به درجه بازنشستگی نائل شدند را معرفی نمود.

 خانم میسا دارایی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماه پایانی سال گذشته، توضیح داد: در این مدت ۱۳ پیشنهاد از سوی همکاران دریافت که پنج پیشنهاد کارشناسی و مابقی در دست بررسی قرار دارد.

 در این جلسه همچنین یونس بنی سعید مدیر منابع انسانی شرکت و عضو شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان درباره اهداف ایجاد این شورا و نظام مشارکت و نقش آن در سازندگی و بالندگی سازمان توضیحاتی ارائه داد و در ادامه هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود در جهت موفقیت در فرآیند کارها پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/655818کپی شد!
24