حاشیه های مناظره دیروز

هورنیوز – مجری مناظره در میان برنامه متذکر شد که گوشی های تعبیه شده برای نامزدها صدای دیگر نامزدها را پخش می کند و کاندیداها ارتباطی با بیرون از سالن ندارند.

حق شناس عضو حزب اعتماد ملی درباره مناظرات گفت: برنده مناظره اول صدا وسیما بود چرا که توانست تعداد قابل توجهی از بینندگان را پای تلویزیون بنشاند.

معصومه ابتکار نیز در توئیتر خود نوشت: ‏آقای قالیباف از وضع هوای شهرهای دیگر پرسید. با اجرای برنامه دولت در سال ۹۵ شهروندان اصفهانی۵۰ درصد بیشتر از سال ۹۲، نفس راحت کشیدند.

مهدی محمدی از تحلیلگران اصول گرا نیز درباره مناظرات نوشت: همین که “یار کمکی” از کاندیدای اصلی پیشی گرفته خود گویای بخش مهمی از حقیقت است. مشکل از روحانی هم شاید نیست. وضع موجود چنان است که هیچ کس نمی تواند از آن دفاع کند.

الیاس نادران نیز که به همراه ابراهیم رئیسی در محل صداوسیما حضور یافته بود در صفحه توئیتر خود نوشت: روحانی بزرگ‌ترین بازنده مناظره بود، امشب به جهانگیری گفتم حیف است شخصیتی با توانایی شما نامزد پوششی یک نفر دیگر باشد! باید در صحنه بمانی.

قاضی‌زاده عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت : هر نامزدی که نسبت به مناظره امروز اعتراض دارد، باید ظرف ۲۴ساعت آینده، اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهد. عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: علاوه بر ۲ مناظره اصلی، نماینده نامزدها نیز ۳مناظره با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

سید مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز گفت: من ملاحظات آقای روحانی را درک می‌کنم و بیش از این انتظاری از ایشان ندارم اما باید اعتراف کنم که آقای جهانگیری مرد اول این مناظره بود.

کاندیداها نیز شب گذشته وقتی از استودیوی مناظره ها خارج می شدند،به بیان دیدگاه های خود پرداختند:

قالیباف: اینکه ۲۲ دقیقه کمتر نسبت به آقای روحانی به من وقت داده شد فکر می‌کنم خارج از انصاف بود. از جهت من مناظره خوب و گرمی بود.

مصطفی میرسلیم: مناظره می توانست بهتر از این باشد. متاسفانه مقداری مشاجره در گرفت که سلامت و روحیه با نشاط اولیه را از دست دادیم.

روحانی: فضای مناظره فضای خوبی بود البته می توانست سوالات دیگری هم در حوزه قومیت ها و مذاهب مطرح شود و این فرصت در مناظره های بعدی وجود دارد. وی افزود: البته باید همه ما در نقل قول از افراد بیشتر دقت کنیم تا به گونه ای نباشد که مردم دچار شبهه شوند.

جهانگیری: مناظره بد نبود، خوب بود. وی در عین حال تأکید کرد باید از این مقدار، جان دارتر شود! وی گفت: باید حرف های جدی تر مطرح شود.

مصطفی هاشمی طبا: مناظره خوب بود الحمدلله وی افزود: دوستان گاهی محبت بیش از اندازه به هم داشتند!

سید ابراهیم رئیسی: به نظرم سوالات از دغدغه های مردم بود، مسئله اشتغال، مسکن، ازدواج، ورزش.

https://hoorkhabar.ir/655536کپی شد!
341