از تحلیل های انتخاباتی آنسوی مرزی تا وعده های سر انتخاباتی به خوزستانی ها

به گزارش هورنیوز بسته خبری “تا انتخابات” عنوانی است که در آن اخبار شاخص انتخابات اردیبهشت ماه۹۶۶۶، نامزدهای شورای پنجم شهر و روستا، نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری، دیدگاه های احزاب گوناگون و… را به صورت خلاصه در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

نگرانی تحلیل گر آنسوی مرزی از مناظره روز گذشته

مسعود بهنود، کارشناس بی بی سی نوشت: مناظره های بعدی اگر تکرار این باشد، جهانگیری و قالیباف میروند به دور دوم و قالیباف به آرزویش می رسد.

 

جریحه دار کردن مردم ترفند جدید برای کسب آراء به نفع اعتدالیون

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان در افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی با اشاره به اینکه تخریب دولت یازدهم سیاست رقیب برای رای آوری است گفت: حضور حداکثری ما موجب می شود که اقتدارگرایان حرفی برای گفتن نداشته باشند تا کسی جرات نکند از دیوار سفارتی بالا برود یا با نیرنگ مردم را فریب دهد.

 

وعده های سر انتخاباتی برای خوزستان بالا گرفت

رییس کانون فرهنگیان اعتدال و توسعه ستاد انتخاباتی روحانی با بیان اینکه در دولت بعدی روحانی مصوبات مهمی برای رفع معضلات خوزستان اجرایی خواهد شد، گفت: پیش بینی می شود با عنایت به توقف و کنترل تورم همچنین راه اندازی برخی از شرکت ها وصنعت شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور برای دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی باشیم. اگر نهادی بد سیاست گذاری کرده است اصلاح کند که آقای روحانی و تیم همراه قول رفع معضلات در خوزستان داده است.

 

روحانی شاکی از مناظره جمعه شب

در پایان نخستین بخش از مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، روحانی از مجری مناظره پرسید: طبق آئین‌نامه‌تان، اگر کسی به کسی تهمت زد و دروغ گفت، فرصت دفاع می‌دهید یا خیر؟ چون در اینجا دروغ گفته شد.

حیدری، مجری مناظره نیز پاسخ داد: این در حوزه اختیارات ستاد نظارت بر تبلیغات انتخابات است و اگر اعلام کردند، این وقت را می‌دهیم.

 

باشگاه های ورزشی پاتوق جدید نامزدهای شورای شهر

در روزهای گذشته که بسیاری از مردم و مسئولان سرگرم بررسی نامزدهای ریاست جمهوری بوده اند بسیاری از کاندیداهای شورای شهر به هر روش و وسیله ای برای جلب نظر مردم متوسل شده اند.

مهمانی های متفاوت در رستوران های شهر، جشن و پایکوبی در ستادهای انتخاباتی به بهانه عید مبعث، دعوت از مسئولان همسو برای سخنرانی و… تنها بخشی از این تخلفات بوده است. که در این مسیر تبلیغ در پارک ها و فضای عمومی و یا سالن های ورزشی نیز برای آنها تفاوتی ندارد.

 

مدعیان آبادانی شهر، آبادی شهر را به خطر نیندازند

طبق تجربه تلخ انتخابات گذشته در تهدید فضای بصری و ایجاد چهره ای زشت در شهر به همت نامزدهای انتخاباتی، امسال پویش های مختلفی در جهت تذکر به نامزدها و حامیان آنها شکل گرفته است.

چراکه مدعیان توسعه و آبادانی شهر اگر به این حق مردم احترام نگذارند قعطعا پس از راهیابی به شورای شهر نیز منافع خود را بر هر کس دیگر ترجیح خواهند داد.

https://hoorkhabar.ir/655508کپی شد!
110