حیدری: قاطعانه برای فصل آینده استقلال خوزستان برنامه‌ریزی می‌کنیم

هورنیوز –  به نقل از ایسنا منطقه خوزستان، افشین حیدری امروز (چهارشنبه) با حضور در تمرینات تیم های پایه باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: براساس وظیفه امروز در محل تمرینات شما حاضر شده ام تا بابت افتخار آفرینی هایتان از شما تشکر کنم. انصافا تا به امروز برای خوزستان آبروداری کرده اید.

وی افزود: کم و کاستی هایی وجود دارد ولی مطمئن باشید که پیگیر مسایل شما هستیم. امروز نیز با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که بودجه ای که از طرف گروه ملی داده می شود نباید فقط برای تیم بزرگسالان لحاظ شود و باید سهم تیم های پایه نیز مشخص شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: در مجموع شما سرمایه های فوتبال خوزستان هستید و هر کدام از شما یکی دو سال دیگر می تواند به عضویت ثابت تیم های ملی پایه در بیاید. درست است که شاید در خوزستان امکانات کم است ولی در استان فرصتی به نام اصالت خوزستان را داریم  که باید قدر آن را بدانیم. فوتبال در خون خوزستانی ها است و خداوند این نعمت را هم در وجود شما به عنوان یک خوزستانی گذاشته است. من و تمام مسوولان استان، به امید این که شما برای استان افتخار کسب کنید، کار می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امکان ندارد که بگذاریم برای تیم بزرگسالان استقلال خوزستان هم مشکی پیش بیاید و فصل آینده هم در استان تیم‌داری می کنیم. ما قاطعانه برای فصل آینده استقلال خوزستان برنامه ریزی می کنیم. همچنین در حال برنامه ریزی برای تیم استقلال اهواز هم هستیم تا این تیم به لیگ یک برگردد و دوباره روزهای خوب این تیم را به چشم ببینیم. به فکر تیم های فولاد و نفت آبادان هم هستیم.

حیدری خطاب به بازیکنان تیم های پایه استقلال خوزستان، گفت: قدر فرصتی که خداوند به شما داده تا در مسابقات شرکت و خود را به فوتبال ایران ثابت کنید را بدانید. بعد از صعود تیم نوجوانان استقلال به لیگ برتر، از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برنامه ویژه می گذاریم تا از شما تشکر کنیم و پاداش ویژه ای هم از طرف اداره کل و شخص من دریافت خواهید کرد. تلاش کنید تا آقایی تان را در فوتبال ثابت و به فوتبال ایران دیکته کنید. هر خوزستانی در ورزش به ویژه فوتبال، یک قدم از سایر استان ها جلوتر است.

وی افزود: البسه کامل تیم های پایه نیز از سوی اداره کل ورش و جوانان داده می شود و اگر تیم نوجوانان سال آینده به لیگ برتر صعود کرد، اداره کل ورزش و جوانان تلاش می کند که در لیگ نوجوانان کشور هم شرکت کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به بازیکنان رده سنی امید باشگاه استقلال خوزستان، گفت: شما سال آینده می توانید جایگزینی برای بیت سعید باشید و حتی در تیم های فولاد یا نفت آبادان بازی کنید. این فرصت را دارید و قدر آن را بدانید. ما هم در کنار شما هستیم و حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص مطالبت شما نیز به زودی با آقای نعمتی نژاد و هیات مدیره جلسه ای می گذاریم تا در این زمینه به نتیجه برسیم. من در گذشته ورزشکار بودم و شاید کمترین امکانات را هم نداشتم ولی با همان شرایط، به تیم ملی وزنه بردای جوانان دعوت شدم. قدر تمام کسانی که برای شما زحمت کشیده اند را هم بدانید.

حیدری در پایان عنوان کرد:  من و استاندار پشت سر شما هستیم و وقتی به میدان می روید بدانید خوزستان منتظر است که خبرهای خوشی از مسابقات برسد؛ پس تلاش کنید تا موفق شوید. از مسوولان گروه ملی نیز که کمک کرده اند که تیم سرپا بماند، قدردانی می کنم.

 

 

 

 

 

https://hoorkhabar.ir/655320کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.