از اجحاف در حق بیماران دیالیزی فوت شده نمی گذریم

هورنیوز – جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درخصوص فوت ۴ بیمار دیالیزی در بیمارستان های کارون و سینا با اشاره به اینکه نمایندگان پیگیر این مسأله هستند، اظهار کرد: هیأتی از وزارتخانه به اهواز آمده اند تا این مسأله را مورد پیگیری قرار دهند.

وی ضمن انتقاد از کمبود امکانات در بیمارستان سینای اهواز، افزود: این بیمارستان از نظر پرسنل و تجهیزات کمبودهای زیادی دارد و داروخانه این بیمارستان نیز  تخلفاتی را داشته است و در کل هیچ توجهی به بیماران ندارند.

الباجی گفت: مسئولان باید علت فوت این بیماران را به ما گزارش کنند، چرا که حق مردم خوزستان این نیست که از کمترین امکانات در کشور بهره‌مند باشند.

وی درخصوص بیماران دیالیزی که تحت مراقبت های ویژه هستند، بیان کرد: در حال حاضر چند نفر نیز تحت مراقبت‌های ویژه هستند و در حال حاضر وضعیت اینها نیز در حال پیگیری است.

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به وزرات بهداشت و درمان بیان کرد: مسئولان وزارت بهداشت باید بر امور درمانی نظارت کنند و نگذارند؛ چنین مساله‌ای اتفاق بیافتد.

وی در پایان تصریح کرد: ما با کسی تعارف نداریم و هیچ مسامحه‌ای در کار نخواهد بود و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، و تا احقاق حق فوت‌شدگان و بازماندگان آن‌ها پای این موضوع ایستاده‌ایم.

به گزارش هورنیوز – در روزهای گذشته خبر فوت چند بیمار دیالیزی بیمارستان سینا و گلستان منتشر شده اما بارها از سوی مسئولان درخصوص تعداد دقیق فوتی ها و علل وقوع این اتفاق اظهارنظرهای ضد و نقیضی صورت گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/612853کپی شد!
118