قرار نیست هر روبانی را استاندار قیچی کند!!

به گزارش هورنیوز ؛ غلامرضا شریعتی چند روز پس از انتصاب به عنوان استاندار خوزستان، بازدیدهای خود را در سطح استان آغاز نمود.

اکثر این بازدیدها به منظور بررسی اوضاع واحدهای تولیدی، صنعتی و گاهاً همراه با قیچی زدن روبان پروژه هایی بوده است.

در میان پروژه هایی که شریعتی در این مدت افتتاح کرد، می توان به افتتاح کمربندی رامهرمز، بزرگترین سیلوی بتنی کشور در دزفول، بخش اطفال، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء، افتتاح مراکز بهداشتی در غرب اهواز و… اشاره نمود.

اما با نگاهی به فهرست پروژه هایی که شریعتی افتتاح کرده است، جدای از پروژه های مذکور، به افتتاح یک استخر، طرح تولید و بسته بندی علوفه و خوراک دام و حتی افتتاح پروژه عظیم چاه آب مصلای یکی از شهرستانها اشاره کرد، که شاید در حد افتتاح توسط استاندار نباشد.

IMG_4834

شکی نیست که استاندار فعلی خوزستان با تیپ و رفتاری مردمی در حال حاضر به شهرستانهای استان سفر می کند، اما آیا هر پروژه ای را باید استاندار افتتاح کند؟

مثلاً در پروژه افتتاح یک استخر بهتر نبود مدیرکل ورزش و جوانان استان و یا شهرستان مربوطه اقدام می کرد و نه استاندار؟

آیا افتتاح چاه آب مصلی یک شهرستان پروژه عظیمی بود که استاندار برای آن به رامهرمز رفته است؟

ostandarba20

البته شریعتی به عنوان نماینده عالی دولت یازدهم در استان خوزستان سعی دارد خدمات دولت تدبیر و امید را تجلی دهد که امری کاملاً طبیعی است، اما مدیران دیگر استان نیز جزئی از دولت فعلی هستند و افتتاح پروژه های کوچک و در سطح مناطقی از یک شهرستان توسط این مدیران، از ارزش این پروژه های نمی کاهد.

لذا انتظار می رود استاندار جدید خوزستان نسبت به حضور خود در افتتاحیه های وقت گیر تجدید نظر کند و انرژی خود را صرف پروژه های کلانی مانند طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، مسائل زیست محیطی و آمار بالای بیکاری استان نماید.

 

https://hoorkhabar.ir/612954کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.