برگزاری اولین دوره ی مربیگری درجه سه دارت کشور در خوزستان + تصاویر

به گزارش هورنیوز از روابط عمومی کمیته دارت استان خوزستان وجیهه عربی مسئول کمیته آموزش انجمن دارت کشور با بیان این خبر گفت: این دوره آموزشی به مدت سه روز  و در دو سانس صبح و عصر از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز و تا پایان روز پنج شنبه ۷ مرداد ماه  ادامه خواهد داشت.

عربی با تاکید بر اینکه آموزش یکی از سیاست های اصلی انجمن دارت کشور  در سال جاری  است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته یکدوره مربیگری و داوری درجه ۲ ،باتوجه به دوره ی بازآموزی که در اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار شد، با دعوت از نفرات قبول شده در دوره ی مذکور، انجام خواهد شد.

photo_2016-07-31_02-10-39

مسئول کمیته  آموزش انجمن دارت کشور اظهار داشت:  برگزاری کلاس های درجه سه مربیگری و داوری دارت، در صورتی که نیازمندی استان متقاضی طبق آیین نامه ی دوره ی مربیگری و داوری درجه ۳، به انجمن ارایه شود و موارد مربوط به  اقدام به صدور مجوز انجام شود، اقدام به برگزاری دوره خواهیم نمود.

دارت

وی برگزاری کلاس مربیگری در شهر شوشتر را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: بدیهیست با توجه به حضور و کیفیت علمی شرکت کنندگان علاقمند که اکثرا از تحصیلکرده های رشته ی تربیت بدنی می باشند، در آینده ای نزدیک، مربیان توانا در این شهر به صورت فعال و با هدف گسترش دارت بر روی بازیکنان رده ی دانش آموزی، فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز خواهند کرد و بزودی شاهد درخشش بازیکنانی در رده های سنی مختلف از این شهر در کشور خواهیم بود.

خانم عربی در پایان از آقای مسعود منصور زاده نایب رییس کمیته دارت استان خوزستان به عنوان مدیر دوره، آقای جهانگیری رییس هیات انجمنهای ورزشی شهر شوشتر به عنوان مسئول هماهنگی دوره و آقای ابراهیم قنبری مسئول کمیته دارت شهر شوشتر  که با تلاش و مدیریت خوب توانستند این دوره را به نحوه احسن برگزار نمایند تشکر و قدردانی کرد.

چ

https://hoorkhabar.ir/612823کپی شد!
68